Moral bozmak için ideal bir konu olmuş

Cihazlarımızı keyifle kullanmak varken yok şudur-yok budur diyenlere şaşırıyorum.Hepimiz artılarını unuttuk.
Şu sıralar satmak ve android yada iphone'a geçmek moda.Gerçekten iyi teller var waveden üstün yönleri de var inkar etmemek lazım ama telefonumuzun üstünlüklerini de gözardı etmemek gerek.
10 Ağustosta ben bu telefonu yeni bir işletim sisteminin olduğunu bilerek aldım.Çünkü o haliyle bile her ihtiyacımı karşılayacak bir telefondu.Şimdi yapılan herşey bana süpriz oluyo.
Bir de şu bada 2.0 yi görmeden şurdan şuraya gitmem. Ha fiyasko olursa o zaman 1 sene daha kullanır samsunga tekrar tövbe ederek başka cihaz alırım.