peterfan
Üye
w810i şebeke problemi - nolur bi akıl verin
arkadaşlar benim w810i var. son 1 haftaya kadar hiçbir problemim yoktu. ancak 1 haftadır ne zaman bilgisayara taksam geri çıkarttığımda telefon bi türlü şebekeyi bulamıyor. telfondan kabloyu çıkartıyorum, açılıyor, turkcell yazan yerde onun yerine "şebeke arıyor" yazısı görünüyor ve bi türlü şebekeyi bulamıyor en sonunda da "şebeke erişimi yok" yazıyor. "fabrika ayarlarına geri dön" dedim o zaman bi düzeldi ama aynı şeyi bugün tekrar yaptı
hatta son bikaç gündür kendi kendine de şebekeyi kaybediyor (bilgisayara bile takmadan) sonra da bi bakıyorum gelmiş bi süre güzel güzel gidiyor sonra küt!!bi bakıyorum ki yine gitmiş! telefonu kapatıp açtığımda da düzelmiyo 
bir de yine son bikaç gündür telefon kendi kendine kapanmaya başladı!! (şarjı da vardı)
bi fikri olan var mı acaba problem neyden kaynaklanıyo ve/veya nasıl düzelir?? lütfen yardım edin teşekkürler
hatta son bikaç gündür kendi kendine de şebekeyi kaybediyor (bilgisayara bile takmadan) sonra da bi bakıyorum gelmiş bi süre güzel güzel gidiyor sonra küt!!bi bakıyorum ki yine gitmiş! telefonu kapatıp açtığımda da düzelmiyo 
bir de yine son bikaç gündür telefon kendi kendine kapanmaya başladı!! (şarjı da vardı)

bi fikri olan var mı acaba problem neyden kaynaklanıyo ve/veya nasıl düzelir?? lütfen yardım edin teşekkürler


tavsiye ederim..