w810i şebeke problemi - nolur bi akıl verin

Sponsorlu Bağlantılar

peterfan

peterfan

Üye
    Konu Sahibi
w810i şebeke problemi - nolur bi akıl verin
arkadaşlar benim w810i var. son 1 haftaya kadar hiçbir problemim yoktu. ancak 1 haftadır ne zaman bilgisayara taksam geri çıkarttığımda telefon bi türlü şebekeyi bulamıyor. telfondan kabloyu çıkartıyorum, açılıyor, turkcell yazan yerde onun yerine "şebeke arıyor" yazısı görünüyor ve bi türlü şebekeyi bulamıyor en sonunda da "şebeke erişimi yok" yazıyor. "fabrika ayarlarına geri dön" dedim o zaman bi düzeldi ama aynı şeyi bugün tekrar yaptı :( hatta son bikaç gündür kendi kendine de şebekeyi kaybediyor (bilgisayara bile takmadan) sonra da bi bakıyorum gelmiş bi süre güzel güzel gidiyor sonra küt!!bi bakıyorum ki yine gitmiş! telefonu kapatıp açtığımda da düzelmiyo :agla
bir de yine son bikaç gündür telefon kendi kendine kapanmaya başladı!! (şarjı da vardı):agla

bi fikri olan var mı acaba problem neyden kaynaklanıyo ve/veya nasıl düzelir?? lütfen yardım edin teşekkürler
:(
 


memohaso

memohaso

Üye
bendede aynı sorun vardı bi türlü şebekeyi bulamıyodu simlock patch yükle sorun çözülür..
 
peterfan

peterfan

Üye
    Konu Sahibi
nasıl yapacağımı da söylersen tam süper olacak :D
bi de ben patch yapmayı bilmiyorum bi problem çıkmasın??
 
memohaso

memohaso

Üye
setool programıyla misc file dosyayı atcan write scripte bascan
 

cerbe22

Üye
kardes hangi dosyayı atacaz
 
nazım44

nazım44

Üye
tele fazla yüleme yapmış olabilirsin veya virüs gibi birşey telefoncuya danış
 
ωίт¢н кίηg

ωίт¢н кίηg

Üye
Hertürlü sorunu güncelleme ile çözdüm :) tavsiye ederim..
 

ruderude

Üye
bende de aynı sorun oldu nasıl yapcaz bunu çözümünü yhaa biri akıl versin
 
ahmet yapar

ahmet yapar

Üye
bende gidip gelio cekmio bazen
 

cyber-warriorr

Üye
çok zor işler :D
 

aykutkartal

Üye
bendede aynı hata mevcut ŞEBEKE ERİŞİMİ YOK telefon orjinal imei ise kayyıtlı bugun kendiliğinden hat gidip gelmeye başladı
teli fabrikaya ayarlarına geri çevirdim malesef aynı hata devam ediyor.Konuyla ilgili yardımlarınızı rica ederim.TEŞEKÜRLER
 

bymen07

Üye
arkadaşlar bu sorun genelde 3g açıksa yapar malum 3g henüz heryerde çekmiyor o yüzden sorun oluyor, ayarlar--mobil şebekeler---gsm /3g şebekelere tıklayın ve sadece gsm olanı seçin sorun hallolur tabi telefonunuzda donanımsal sorun yoksa
 


Üst Alt