w.cn Uzantılı Messenger Hesaplarında Oturumun Kilitlenmesi Hakkında

  • 16 Kasım 2010
  • 16632 Okunma
  • 78 Cevap

  1. Maalesef w.cn uzantılı messenger adreslerine şu anda erişim yok. Girmeye çalıştğınızda;

    < Resmi açmak için tıklayın >
    Oturum açma engellendi (e-posta adresi)@w.cn ile oturum açma şu nedenlerden biri dolayısıyla engellendi:


    • Birisi çok fazla kez yanlış parola girdi.
    • Bu ID için bir kuruluş üzerinden kaydolduysanız, henüz hesabı kullanamayabilirsiniz.
    şeklinde hata vermekte,
    messenger ile açmak istediğinizde ise "80048823" hata kodunu vermekte.
    Parolayı sıfırlamanız da bir işe yaramıyor. Yine de kilitli.

    Şu anda https://windowslivehelp.com/ sitesinde yer alan forumda bu konuyla ilgili pek çok şikâyet mevcut.
    Mesela;
    https://windowslivehelp.com/thread.aspx?threadid=89a23595-3c99-4657-a5da-dbabf1d92109
    https://windowslivehelp.com/thread.aspx?threadid=38875341-ab10-472c-b80a-b4eeccbb5cdd
    https://windowslivehelp.com/thread.aspx?threadid=79208047-5c53-474b-8ba6-1a48013f5557
    https://windowslivehelp.com/thread.aspx?threadid=d527bb96-0ab0-4e84-af8f-f0aad01dbe38
    https://windowslivehelp.com/thread.aspx?threadid=cbb93955-bbac-45e1-8e1a-28fee0f1c822
    ve daha pek çok şikâyet var ancak bir cevap yok.

    Bu konuda ayrıca bir bilgisi olan varsa paylaşabilir mi arkadaşlar?..
     


    Yazan: Praetor
  2. :D :D :D

    aynı sorunu yaşıyoruz demek ki... :D :D
     
  3. wallhi Bu konuda yardımcı biri veya birileri yokmudur ?
     
  4. yeni bi adres almak sanırım çaresi... :D :D
     
  5. Farklı sorunlar yaşamak isterdim :ehe
    Şu an için yok görünüyor. Hotmail'in kendi sitesinde dahi yardım edemiyorlar. Belki konudan haberdar birisine ulaşabilirim diye açtım ben de bu konuyu zira destek sitesinde çok da ilgilenmiyorlar insanlarla.
    Adres almak sorun değil de bulamayacağım kişiler var...
    Ayrıca ben posta kutumda özel bir şeyler saklamıyorum ama saklayan pek çok kişi var. Ciddi bir mağduriyet söz konusu burada.
    Keyfe keder bu kadar özel bir alan kapatılmaz ki.
    "Hotmail"e hiçbir güvenim kalmamış durumda şu anda.
    Bu kişiler marka güvenilirliğini ve prestijini hiç düşünüyorlar mı merak ediyorum.
     
  6. En azından maillerimizi alsaydık canım :D
     
  7. Hesapların Kilitlenmesinin Sebebi Duyduğuma Göre Türkiyede Yaşayan Kişilerin Türkiyenin Yani hotmail.com değilde Çin'in Yani @w.cn li Msn Adresini Alması :)

    O Msn Adresinizi Geri Alabilmek İçin me@live.com Adresine Mail Atmamızı İstemişler Fakat Mail Attığımda Böyle Bir Mail Adresi Yok Diye Bir Mail Geldi Bu Yüzden Şimdilik Yetkililerden Cevap Bekliyoruz..


    --------------- Ekleme ---------------

    Hee Bu Arada Sorunun @w.cn Domain'in Hostu Tanımaması Gibi Şeklinde Birşey Duymuştum.
     
  8. Açıldı bnm..sorun yok şu an... :)
     
  9. Nasıl Açıldı ne Yaptın Açıldı Söylesende Bizde Yararlansak :D

    --------------- Ekleme ---------------

    İşte Size Çözüm;


    https://windowslivehelp.com/PasswordReset.aspx
    Bu adresteki formu doldurarak msnlerinizi geri alabilirsiniz. Doldurduğunuz formu yolladıktan sonra oraya verdiğiniz adrese gelen PIN'ı formu doldurduktan en son işlemdeki yere girin. 24 saat içinde mail geri dönecektir
     
  10. bunu yapınca acılıyormu kardeş?
     
  11. 2 gündür bekliyorum hala geri gelmedi Form u eksiksiz doldurdum :)
     
  12. Evet, ben de en sonunda kavuştum e-posta adresime tekrar.
    Derhal kişilerimi kopyalayacağım...
     
  13. Arkadaslar Formu doldurupmu kavustunuz bi yazarsanız cok memnun olucaz.Cünkü yukarıda bi arkadas formu doldurup hala bekledigini yazmış.karasız kaldık.lütfen bi cvp..
     
  14. bnde doldurdum 4 qündür cvp gelmedi :S
     
  15. formu doldurdm inş açılır ya :S hemen yedeklicem kişi listesini bi açılsın :S hemen hotmailli bi hesap alcam birde
     
  16. Arkadaşlar FORM İLE ÇÖZEBİLECEĞİNİZ BİR DURUM YOK.
    Şu anda yetkililerin herkese kopyala-yapıştır şeklinde verdikleri cevap bu:

    Benim msnim şans eseri açıldı. Bir arkadaşımın msni de açıldı, w.cn uzantılı onun da.
    Anladığım kadarıyla peyder pey açılıyor. Sizinkisi için şu anda yapılabilecek olan beklemek anladığım kadarıyla. Konunun 1 günde bunca etiket alması bu konuda ne kadar çok insanın mağdur olduğunu göstermekte.

    Ancak ortalıkta söylendiği üzere Çin'e bağlı olduğu için artık erişilmeyeceği söylentisi doğru değil. Ben bizzat erişebiliyorum. Yetkililer ise sorun üzerinde çalıştıklarını söylüyorlar. Yani ENİNDE SONUNDA AÇILACAK.

    Umarım en kısa zamanda sizin msninizi de açarlar.

    (Not: Şifre değişikliğine ilişkin bir kaç tane form doldurup, bir kaç kere şifre değişikliği yapıp da hangisiyle gireceğinizi karıştırabilirsiniz. Son olarak hangi şifreyi girdiğinizi unutmayın.)
     
  17. Ben Araştırma Yaptım Bayağı "Bir Form Doldurdum açıldı" Diyenler Olduğu İçin Direk Maxicep Ailesi İle Bu Yöntemi Paylaşmak İstedim.Fakat Praetor ADMİN'im Gibi Windows Live Resmi Destek Forumuna Açtığım Konuya

    Diye Cevap Geldi.Bu Cevabı Paylaşmak İçin Konuya Girdim Fakat Praetor ADMİN'imin Cevap Verdiğini Gördüm.

    Tek Amacım Yardım Etmekti :) Nasıl Diyeyim Kandırmaya Çalıştığımı Lütfen Sanmayın :)

    Yeni Haberler Aldıkça Bu Konu İçerisinde Bilgileri Sizinle Paylaşacam..
     
  18. Neden kandırmaya çalıştığını sanalım yahu :)
    Hepimiz yardım ve paylaşım için buradayız :oke:
     
  19. neden acılmıyor artık ya 10 gün okulu hesabıma girmeyeli acılmıyacaksa acılmıyacak desinler arkaadaş oyalamasınlar bizi artık yeter ya !

    --------------- Ekleme ---------------

    :bann:neden acılmıyor artık ya 10 gün okulu hesabıma girmeyeli acılmıyacaksa acılmıyacak desinler arkaadaş oyalamasınlar bizi artık yeter ya !
     
  20. Haklısınız vallahi, ne diyeyim...
    Umarım en kısa sürede çözerler -açıklamadıkları- sorunu...
     
Yüklüyor...
21/11/2018 - 08:59