İptal edemessiniz bunu vodafone degil devlet aliyor
:okk tşkk arkadaşlar bir sorum daha olacak ben samsung monte GT S5620 kulanıyom acaba widget nereden indiririm uğraşıyom bulmuyom şimdiden![]()
işime gelireger cep standart tarifesine geçerseniz telsiz kullanım ücretiniz vodafonetarafından karşılanırtabii dksı 41 kuruüştan konuşup mesajlaşmak işinize gelirse
![]()
zaten ben telefonla ne konusuyorum ne mesajlasıyorum (istisnalar haric
) varsa yoksa internet her an internet hep internet 
ben 20tl yükledim hiç bişey kesilmedi?
hat taşıma yaptısan telsiz vergisi alınmıyor yıl sonuna kadarbenden vodafone alıyore ne güzel daha ne istiyorsun?hat taşıma yaptısan telsiz vergisi alınmıyor yıl sonuna kadar

tarihi gelmemiştir daha. her ayın belli günlerinde kesiyorlar.ben 20tl yükledim hiç bişey kesilmedi?
Cepavans'ı Kapatınca Almıyor . CEPAVANSI KAPATIN

eger cep standart tarifesine geçerseniz telsiz kullanım ücretiniz vodafonetarafından karşılanırtabii dksı 41 kuruüştan konuşup mesajlaşmak işinize gelirse
![]()

