Vodafone Mesenger Orjinal ve Sertifikasız

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Burakistan

Burakistan

Üye
    Konu Sahibi
Vodafone Mesenger Orjinal ve Sertifikasız
Vodafone Messenger

Messenger Sertifikalı ORJINAL

K750i,176x220 piksel:
PHP:
http://wapamama.net/users/veziroglu/images/pic67.jad

Nokia 6300,240x320 piksel:
PHP:
 http://wapamama.net/users/veziroglu/images/pic4.jad
Nokia5300,240x320 piksel:
PHP:
 http://wapamama.net/users/veziroglu/images/pic14.jad
Nokia6280,240x320 piksel:
PHP:
 http://wapamama.net/users/veziroglu/images/pic15.jad
NokiaN70,176x208 piksel:
PHP:
 http://wapamama.net/users/veziroglu/images/pic16.jad
Messenger Sertifikasız

K750i,176x220 piksel:
PHP:
 http://wapamama.net/users/veziroglu/images/pic68.jad

Nokia 6300,240x320 piksel:
PHP:
 http://wapamama.net/users/veziroglu/images/pic6.jad
Nokia 6630,176x208 piksel:
PHP:
 http://wapamama.net/users/veziroglu/images/pic3.jad
Samsung E250,128x160 piksel:
PHP:
 http://wapamama.net/users/veziroglu/images/pic7.jad
Nokia E65,240x320 piksel:
PHP:
 http://wapamama.net/users/veziroglu/images/pic8.jad
Nokia N73,240x320 piksel:
PHP:
 http://wapamama.net/users/veziroglu/images/pic9.jad
W910i,240x320 piksel:
PHP:
 http://wapamama.net/users/veziroglu/images/pic10.jad
Nokia5300,240x320 piksel:
PHP:
 http://wapamama.net/users/veziroglu/images/pic17.jad
Nokia6280,240x320 piksel:
PHP:
 http://wapamama.net/users/veziroglu/images/pic18.jad
NokiaN70,176x208 piksel:
PHP:
 http://wapamama.net/users/veziroglu/images/pic19.jad

Vodafone Messenger`ı indirmeden önce bilmeniz gerekenler;

1-Jar dosyaları Vodafone Live serverindedir.Telefonunuzdan Live ayarlarıyla bağlanıp indirebilirsiniz.Ya da Jad dosyasını bilgisayarınıza indirip telefonunuza atarakta kurabilirsiniz.(Bazı telefonlar veya modeller desteklememektedir)

2-Sadece siteye giriş için ücret ödersiniz.(En fazla 1 Kontör.Vodafone Live`dan dosya indirmek şuan ücretsiz.Ücretlendirmeyi Vodafone değiştirme hakkına sahiptir.indirmeden önce Vodafone sitesinden kontrol ediniz.)

3-Bu uygulamaları kullanınca bazen küsüratlı olarak kontör düşümü yaşanmaktadır.











 
  • Beğen
Tepkiler: sinanelmas, celilcemre, sedat_17 ve 2 diğerleri


sedces

sedces

Üye
bende hiç kontör gitmiyor
 
leo06.8

leo06.8

Üye
arkadasım jad dosyasını netten ındırdım telıme kurdum sorun yok
ama baglantı cok gec acılıyor bır sorunmu var acaba

--------------- Ekleme ---------------

arkadasım tesekkurler

sıstemde varmıs bır hata
duzeldı
suan msn kullanabılıyorum
 

atek59

Üye
herşey için teşekkürler
 
Mehmet

Mehmet

Emekli Yönetici
Eline sağlık
 

kelleci0101

Üye
bılader ya benım sorunum msn acılıyo ama yazılar msn ye gıren cıkan ben nıc veya durum veya bırısın yazmdan anlayamıyorum....takılıyor...neden böyle oluyo...ve 15-20dk bır kendılıgınden kapanıyor...bırde bur sertifikalı ve sertifikasız nedemek???
 
Burakistan

Burakistan

Üye
    Konu Sahibi
bılader ya benım sorunum msn acılıyo ama yazılar msn ye gıren cıkan ben nıc veya durum veya bırısın yazmdan anlayamıyorum....takılıyor...neden böyle oluyo...ve 15-20dk bır kendılıgınden kapanıyor...bırde bur sertifikalı ve sertifikasız nedemek???

dostum senin sorunun vodafone mesenger in yanlış versiyonunu yüklemenden kaynaklanıyor , sanırsam sen kendi telefon ekranın uygun olanı indirmişsin ama o uygulamayı telefonuna tam olarak uymamış, zaten aynı ekran ölçütlerinde çok fazla uygulama var ama yanında hangi telefon için olduğu yazıyor, hem ekran hem tel modeli uyuşsun ...telefon işlemci hızları farklı olduğu için programı buna göre ayarlamışlar...sertifikalı olanlar vodafone un kendi ürettiği uygulamalar kendi server ında olanlar yani orjinal olanlar....sertifikasız ise çakması işte.... anladın sen:yuru:pro:
 

kelleci0101

Üye
anladım sertıfıka ısını de.... dogru msn ındırdıgıme emınım cunkı bır ay oncesıne kadar sorun yoktu...sony ericsson k750i 176x220 pıksel...bu degılmı...???
 
sedat_17

sedat_17

Üye
valla beles beles girioz saolasın vodafone :D
 

kelleci0101

Üye
Birde WVCI 1.2 msn dresım ,kare 6.0.0.64 kare 12580339937889 böyle bır mesaj gelıyo ıkıde bır bu ne anlama e gelıorrr
 

beyza_mrl

Üye
ya arkadaslar benım tel 6300 vodafone lıve baglanabılıyorum fakat msn programını ındırırken sertıfıka sımde yada telde degıl hatasını verıyo..vezıroglunun sıtesınden sertıfıkasız programıda ındırdım sertıfıkalıyıda ama tel acmıyo,gecersız uygulama dıyo..kaç gundur bunla ugrasıyorum bırı yardım etsın yaa...ayarlarım falan hepsı tmam emının yanı..
 
adrenalin_

adrenalin_

Üye
ya kardeş 6300 için sertifikasız msn programını tele attım ama geçersiz uygulama silinsinmi diyor.. yardım lütfen
 
Burakistan

Burakistan

Üye
    Konu Sahibi
orjinali denesene niye sertifikasız ile uğraşıyorsun?

--------------- Ekleme ---------------

ya arkadaslar benım tel 6300 vodafone lıve baglanabılıyorum fakat msn programını ındırırken sertıfıka sımde yada telde degıl hatasını verıyo..vezıroglunun sıtesınden sertıfıkasız programıda ındırdım sertıfıkalıyıda ama tel acmıyo,gecersız uygulama dıyo..kaç gundur bunla ugrasıyorum bırı yardım etsın yaa...ayarlarım falan hepsı tmam emının yanı..

sen telefonu bir sıfırla fabrika ayarlarına döndür:aha: ...telefonda sorun var sanırım

--------------- Ekleme ---------------

Birde WVCI 1.2 msn dresım ,kare 6.0.0.64 kare 12580339937889 böyle bır mesaj gelıyo ıkıde bır bu ne anlama e gelıorrr

hocam en iyisi vodafone live a gir chat bölümüde vodafone mesenger a tıkla indir onu dene olmazsa telefonda sorun var fabrika ayarlarına döndür:naughty:
 
adrenalin_

adrenalin_

Üye
orjinali olsa bende vodafone nin sitesinden kuracağım ama tam indirmeye başlarken sertifika telefonda yada simde değil diyo.. bende de aynısı oluyo yani... fabrika ayarlarına dönmeyle olmuyor.. ayıca telefonda hiç sorun yok.. ancak yenin yazılım kurmayla halledilir.. onuda ben yapmıyorum telefon dili ingilizce falan oluyomuymuş neymiş o yüzden kanka msn veya QuickIM devam :)
 

yusufum79

Üye

Nokia 6300,240x320 piksel:
PHP- Kodu:
http://wapamama.net/users/veziroglu/images/pic6.jad


kardes eline saglik ama bi sorum olacak.. bu jad dosyasi yani 6300 desdeklemdigi bi sürüm bunu nasil jar dosyasi yaapcagiz yada jar olan halini nerden indircem

bu arada benim telim 6300 degil 2730 classik ekran cözünürlügü aynı ama o yuzden vodafone ana sayfasında indiremiyorum

yardimci olurmusun
 

YB007

Üye
emeğine sağlık kardeş n95 için olanı da ekleyebilr misin sağol herşey için
 
onatcan95

onatcan95

Üye
zaten 2 senedir varolan bir konuyu yneiden açmayın artık.
sitesinden isteyenler vodafone'un orjinal doysalarını indirebilir. (messenger,opera vodafone)

--------------- Ekleme ---------------


Nokia 6300,240x320 piksel:
PHP- Kodu:
http://wapamama.net/users/veziroglu/images/pic6.jad


kardes eline saglik ama bi sorum olacak.. bu jad dosyasi yani 6300 desdeklemdigi bi sürüm bunu nasil jar dosyasi yaapcagiz yada jar olan halini nerden indircem

bu arada benim telim 6300 degil 2730 classik ekran cözünürlügü aynı ama o yuzden vodafone ana sayfasında indiremiyorum

yardimci olurmusun
jar kabul eden samsung ve nokia kullanıcıları:
yukarıda verdiğim siteye cep telefonundan girip, 1 kontörünüzü feda etmeniz gerekiyor.
 

ayk17

Üye
kardesım gırme bedavamı?

--------------- Ekleme ---------------

jar dosyası yokmu bunların
 

geçvan

Üye
abi ben murat hoca 4tane döner gönderirmisin acılı olsun
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt