vodafone live messenger yardım :( [sorun çözüldü]

Sponsorlu Bağlantılar

kacaksevgilim

kacaksevgilim

Üye
    Konu Sahibi
vodafone live messenger yardım :( [sorun çözüldü]
arkadaslar e250 kullanıyorum live yarlarım yapılı ve messenger linkine tıklayıp vodafone messengeri indirdim.ama e postayı ve parolayı gırıp baglan tusuna bastıktan sonra devamlı e posta adresi ve parola dogrulaniyor diyor 15 dk bekledim tık yok sorun nedir sizce cozumunu bilen varmı?:allalla:
 
  • Beğen
Tepkiler: avrillavigne


ilo53

ilo53

Üye
bı bunu dene oyunların oraya gır secenekler sebeke ayarı apn oturum kımlıgı ve sıfre yerlerınde hıc bırsey yazmaması gerekıyo bundan sebeb olabılr
 
kacaksevgilim

kacaksevgilim

Üye
    Konu Sahibi
bı bunu dene oyunların oraya gır secenekler sebeke ayarı apn oturum kımlıgı ve sıfre yerlerınde hıc bırsey yazmaması gerekıyo bundan sebeb olabılr

dostum allah razı olsun senden gunlerdır ugrastım bulamadım musterı hızmetlerını aradım onlarda yardım edememıstı tesekkurler hemen baglandı yapınca
:oke:
 

myparadisem

Üye
çok saçma yaa
benimde nokia 6300 var denedim bana diyorki
sertifika hatası diyor hiç bişi analamadım
 
yuXeXescaner

yuXeXescaner

Üye
erişim noktasını vodafone internet yapacaksın vodafone live değil :oke:
 
kacaksevgilim

kacaksevgilim

Üye
    Konu Sahibi
ben programı gayet guzel buldum bence tek eksıği ileti yazarken belli bir sayıda karakter yazabılıyorsun ama pek buyuk bır eksıklık degıl.:oke:
 
ilo53

ilo53

Üye
bence guzel program.
 
maxibrk

maxibrk

Üye
bence hiç güzel değil :@örneğin; ileti yazarken sana ileti geldiğnde yazıyor olduğun ileti kül oluyo.. yeniden yazacaksın!
sonra bir çok yerde T9'a izin verilmemiş ve bazı yerlerde Türkçe kakter kullanımına izin verilmemiş özellikle Görüntü adını yazarken Türkçe karakter kullanamıyorsun!:nono: neyi güzel:islik
 
alperen1313

alperen1313

Üye
gayette güzel ama sonuç olarak önemli olan herkesin beğenmesi değil ki zaten buda mümkündeğil...ama beğenipta kullananlar çok fazla
 
kacaksevgilim

kacaksevgilim

Üye
    Konu Sahibi
Hem para verip kullanmıyorsunuz ki beleşşşş:ehe
 

sariyetu

Üye
ben vodafon live adresinde msnger indir butonunu göremiyorum yardımcı olurmusunuz simdiden tşkler:(
 
MUHAMMED ENES

MUHAMMED ENES

Üye
valla kardeşim sen en iyisi mi nokia nın yeni versiyonunu dene o daha iyi dir burda bir yerde bulmuştum unutum yav..
 

sena03

Üye
ya arladaşlar 6630 tlf var. telefonum vodafon msn yi çalştırıyordu.format attım şimdi (yükleme güvenlik hatası veriyor) ne napmalıyım lütfen yardım edin...
 

alih42

Üye
ben nokia 6300 var ama internete giremiyorum giremeyincede msn indiremiyorum paket veri bağlantısı yok diyo
:'(
 

sena03

Üye
benim o formattan sonra msn yi çalıştırmamasının sebebi tlf nu açınca tarih istiyor ya ben o tarihi girmemişim onu düzelttim ve yükledi
 

sena03

Üye
evet bende tarihi düzelttim ve yüklendi...
 
ahmet yapar

ahmet yapar

Üye
e250si olan arkadaş msnnin üzerine gel sebeke ayarlarını yap
 

arifkarakurt

Üye
vodafonenin live messegeri nokıa 6300 bazı telefonlarda yükleniyor bazı telefonlara olmuyor bilginize
 

kaka99

Üye
Biri Link Verebilirmi Acaba Bende live.messenger.com'a Girmiyor..Yardımını Acilen Bekliyorum Arkadaslar:ağlarım:
 

sarıoklar

Üye
 


Üst Alt