kacaksevgilim
Üye
vodafone live messenger yardım :( [sorun çözüldü]
arkadaslar e250 kullanıyorum live yarlarım yapılı ve messenger linkine tıklayıp vodafone messengeri indirdim.ama e postayı ve parolayı gırıp baglan tusuna bastıktan sonra devamlı e posta adresi ve parola dogrulaniyor diyor 15 dk bekledim tık yok sorun nedir sizce cozumunu bilen varmı?


örneğin; ileti yazarken sana ileti geldiğnde yazıyor olduğun ileti kül oluyo.. yeniden yazacaksın!
neyi güzel




