Vodafone Akıl Almaz Değişim Kampanyası

Sponsorlu Bağlantılar

yeumyang

yeumyang

Moderator
    Konu Sahibi
Vodafone Akıl Almaz Değişim Kampanyası
Eski telefonunuzu getirin, son model akıllı telefonlara 2.040 TL’ye varan indirimlerle sahip olun.
Çalışır durumdaki aşağıda listelenen telefonlardan birini Vodafone Cep Merkezleri’ne teslim eden aboneler, teslim edilen telefonların modellerine göre belirlenmiş indirimli aylık ek ödemeler karşılığında, Samsung Galaxy S8, Samsung Galaxy S8+, Samsung Galaxy S6 edge+, Samsung Galaxy S7 edge, iPhone 5s 16GB, iPhone 6 32GB, iPhone 6s 32GB, iPhone 6s Plus 32GB, iPhone 7 32GB, iPhone 7 128GB, iPhone 7 Plus 32GB model telefonlardan birine 2.040 TL’ye varan indirimlerle sahip olabilirler.

*Belirtilen tarifelerde 24 ay kalma sözünüze**İndirim tutarları iade cihazın modeline göre farklılaşır Vodafone Cep Merkezlerine teslim eden ve 24 ay süresince Yeni Red 5, Yeni Red 7, Yeni Red 10, Yeni Red 15, Faturalı Esnek Mini, Faturalı Esnek Midi, Faturalı Esnek Maksi, Faturalı Esnek Ekstra Tarifeleri’nden birini kullanmayı taahhüt eden aboneler her bir tarife için teslim edilen telefonların durumuna göre ayrı ayrı belirlenmiş indirimli aylık ek ödemeler karşılığında kampanya kapsamında sunulan Samsung Galaxy S6 edge+, Samsung Galaxy S7 edge, iPhone 5s 16GB,Phone 6 32GB, iPhone 6s 32GB, iPhone 6s Plus 32GB, iPhone 7 32GB, iPhone 7 128GB, iPhone 7 Plus 32GB model telefonlardan birinin sahibi olacaklar
 
  • Beğen
Tepkiler: Bab-ı Umut ve Mesut Aktaş


Mesut Aktaş

Mesut Aktaş

Emekli Yönetici
S4 ümün sonucu :ehe
Akıl Almaz Değişim Kampanyası kapsamındaki indirim tutarınız: 480 :tl:
Elden satıp almak iyi olacak gibi :ehe
 
Bab-ı Umut

Bab-ı Umut

Üye
Daha önceleri akıl almaz fiyatlarla telefon alırdım. Ama tesadüf bu ya, S4 telefonumun ekranı yandı. Hadi tamir ettireyim dedim. kaç telefoncu gezdim. ekran değişimi için 290 tl istediler.

Bende ikinci el telefon almaya karar verdim. bir tane HTC Desire 826 buldum. açılmış ama temiz. 300 liraya aldım. 5.5 inç miss gibi. sorunsuz çalışıyor şu anda.

O günden beri artık sıfır telefon almayacağıma yemin ettim. Bu kadar para bir telefona vermek. Vallahi insanın kendine ettiği zulümdür bana göre. Yazık o kadar emeği para yap, sonra o parayı ilerde çöp olacak bir telefona yatır.
 
_ardaa

_ardaa

Üye
Note 4 için 1320 TL verdi ama hiç mantıklı değil bence.
 
yeumyang

yeumyang

Moderator
    Konu Sahibi
Benim Z3 Compact ta 720 tl veriyor işyerinden biri 850 verdi satmadim elden satmak daha avantajlı kampanya pek cazip olmamış @Bab-ı Umut bencede bir telefona o kadar para verilmez ama ikinci el cihazlara pek güven olmuyor zaten sıfırı ile arada pek fark olmuyor 200 300 lira oynuyor o kadar
 
KomiserMemoli_12

KomiserMemoli_12

Üye
Aklı olan vodefone dan uzak durur. Ne tarifeleri ne de kampyanları beş para etmez. Turkcell haftalık 1 gb üstü net verirken vodefone günlük 25o mb net veriyor.
 
  • Beğen
Tepkiler: Bab-ı Umut


Üst Alt