gölgee_65
Üye
-
Konu Sahibi
-
cepnet varsa pek bişey değişmez bence ama başka türlü 3g ile dakikada 18 mb dosya inerken 2g ile dakikada 1 mb iniyor aradaki farkı anlamış olursun artık
Yok Cepnet kullanmıyorum, aylık 5yüz mb kotalı kullanıyorum.
Acaba 3G kullanmazsam artıları mı çok olur eksileri onu merak ediyorum aslında?
Telefondan telefona fark edebilir fakat ben şahsi görüşüm genel düşünülecek olursa 2G ile 3G arasında bariz fark sadece vodem de hatrı geçer bir fark oluşturur. Yoksa telefonda kullanırken belki bir nebze fazla bekletir ama bence büyük bir sorun teşkil etmez.
Ben de şahsen buna yakın düşünüyorum ama işte o dediğin biraz bekletme olayı ne kadar olur yani acaba sabrımı zorlayacak kadar olur mu? Biliyorum zamanla ona da alışılır ama işte bir yanım daha hızlısı varken niye eziyet çekiyorsun diyor ama diğer yanımda telin pil gücünü ve biraz da olsa daha iyi çekim gücü diyor işte bunlardan hangisi ağır basarsa onu tercih ederim. Bundan dolayı siz değerli forum üyelerinin fikirlerini almak için konuyu açtım.
vvodafon zaten sen 4gde kullansn 1g hızındaa net veriyor
cepte oupeng(mod) ile 7.2mbs kullanıyorum 3G ile 2G ile ise tam bi işkence indirme yapmak gerekiyor genelde 2G ile 150mb bi dosya 2.5 saat sürüyor 3G ile ise 15 dk sürüyor 15 dk damı daha az şarj gider 2.5 saatte mi gider sen hesapla
Arkadaşlar malum bildiğiniz gibi telefon 3G modundan iken tel çok şarj yiyor. Ve hattınız Vodafone olunca da tel bol bol frekans değiştirip durur. Bu durumda da hem görüşmelerde ses kalitesi düşer hem de telin pil ömrü azalır. Üstelik benim bildiğim kadarıyla Vodafone 2G çekim gücü 3G'den daha fazla.
Şimdi arkadaşlar ben hem pil gücünden tasarruf etmek için hem de daha iyi çeken bir şebeke kullanmak için 3G modunu kapatıp sadece teli 2G modunda kullanmak istiyorum ama bu sefer de internet hızı azalacak benim
Sizce arkadaşlar Vodafone 2G net hızı ile 3G arasında çok fark var mı? Ben cepten interneti genellikle haber okumak, forum ve facebook için kullanıyorum.
Bu durumda 3G'yi feda etmeye değer mi??
2g ile pek değişen birşey olmuyo tavsiyem opera mini gibi bir tarayıcı kullan kardeşim aynı kaliteye yakın zaten belirtmişsin tek faceye giriyorum haber okuyorum demişsin . . .
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?