Haber VLC Uygulaması Mağaza'da!

Sponsorlu Bağlantılar

Sensation

Sensation

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi


papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
şimdi betanın amacı yaşanan sıkıntılar ile ilgili geri bildirim almak di mi? adamlar videoların teklediğini, seslerin çıkmadığını görmemiş, bizim görüp bunu bildirmemizi mi bekliyorlar??
1546521 adet yeni mailiniz var;
Konu: VLC Beta Geri Bildirimi
Mesaj: video takılıyor! ses yok!
Geliştiricilerden yorum: Alla alla öyle miymiş? biz hiç farketmemişiz?!?!?@@?!@!?!?
bence bunların elinde kendi uygulamalarını deneycek bi WP telefon bile yoktur, ondan direk yazıp (2 yılda(!)) beta diye vermişler bekliyorlar

Ellerinde toplam iki adet Windows Phone telefon varmış.
 
braayn

braayn

Üye
1 NİSAN olsa eyvallah şaka derdik ama bunca olumsuz yorumdan sonra iyiki beta kullanım hakkını kaçırmışım.wpye program yazmak diğer platformlara göre zor kelimesini kabul etmiyorum.Bu adamlar işinde uzman değilse hiç bu işe kalkışmasınlar.Gorende açık kalp ameliyatı yapıyorlar sanacak.
 
  • Beğen
Tepkiler: MixRadio ve alasulumurat
hospiti

hospiti

Üye
hayırlı olsun
 
BLasTeaR

BLasTeaR

Üye
Adam yine de, Varlığı Türk varlığına armağan olsun istemiş dırdır etmeyin :gul:
 
luckysleven

luckysleven

Üye
Acaba araba yarisi yapmak istedilerde bu mu cikti ortaya ? Son dakikada sonuna beta yazivermisler firina vermisler : )
 
  • Beğen
Tepkiler: alasulumurat
Rainesto

Rainesto

Üye
:Asds uygulama tam Bi komedi
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
Bildirimlerde bir güncelleme bilgilerini vardı tıkladım geçmişte VLC güncellenmiş görünüyordu. :hmmm siz de de var mı?
 
Serhan

Serhan

Üye
Mağaza "BETA" dan ibaret :(
 
Aybin.Kilic

Aybin.Kilic

Üye
Yuh diyorum. 2 senede ortaya çıkan sonuç: fıssssssssss. Video oynatmayı bilmeyen video Player ve müzik çalarda ses vermeyen mp3 Player. Muhteşemsiniz videolan ekibi.
Siz biraz daha ders çalışın. Ha kopya çekmek isterseniz mağazada MOLİ PLAYER isimli programa bakabilirsiniz. :)
Ellerinde toplam iki adet Windows Phone telefon varmış.
Haber verseydiler benim üvey evlat 620 yi de yollardım 3 olurdu. Koca videolan firmasının böyle komik açıklama yapmış olması (yaptılarsa tabi) bizim platformu kaale almadığının ispatıdır.
 
braayn

braayn

Üye
vlc kullanan varmı halen =)
 

Emre

Üye
Hata Düzeltme güncellemesi geldi.
Ses Sorununu Düzeltmişler Artık ses Çıkıyor.
Küçük Bir Not Önceden Betaya kayıt Olanlar İndirebilir sadece.
 
  • Beğen
Tepkiler: GianniInfantino ve bulutsuzgece
ardacumhur

ardacumhur

Üye
Sene 2014, az biraz sonra 2015 olacak. Wp8.0 çıkalı 2 seneden çok oldu.

Vlc player hala beta ve asli görevini yerine getiremiyor.

Bence burada bir sıkıntı var
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
Sene 2014, az biraz sonra 2015 olacak. Wp8.0 çıkalı 2 seneden çok oldu.

Vlc player hala beta ve asli görevini yerine getiremiyor.

Bence burada bir sıkıntı var
Android platformunda uygulama isimlerine beta yazmak yasak herhalde. Uygulama Android platformunda da beta ama isminde değil mağaza açıklamalarında belirtilmiş.
 
  • Beğen
Tepkiler: BLasTeaR


Üst Alt