Virüs Uyarısı

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


'Şeref'

Emekli Yönetici
Bendede uyarı verdi :hmmm
 
EroL

EroL

Emekli Yönetici
Hangi program sizinkiler

----------Eklendi @ 23:22:17 ---------- Yazıldı @ 23:18:15 ----------

Avast ve kaspersiki olan 2 farklı pcden girdim şimdi, bir uyarı almadım. Her iki sayfadaki ortak yönler üyelerin imzalarındaki

resimler. Belkide reklamlardan dolayı ötüyodur antivirs
 
Mehmet

Mehmet

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Microsoft Security Essentials benimki ve şu an uyarı vermiyor:d:
 
EroL

EroL

Emekli Yönetici
Yangın alarmı butonunu luzumsuz kullandığınız için 1 hafta BANlama cezası aldınız. İyi günlerde bandıra bandıra kullanınız.


Luzumsuz Kullananlar Cezalandırılır

 
  • Beğen
Tepkiler: Mehmet ve 'Şeref'

'Şeref'

Emekli Yönetici
''Kaspersky'' İlginç şuan bendede uyarı yok.. :bilmm

----------Eklendi @ 23:43:39 ---------- Yazıldı @ 23:42:28 ----------

Yangın alarmı butonunu luzumsuz kullandığınız için 1 hafta BANlama cezası aldınız. İyi günlerde bandıra bandıra kullanınız.


Luzumsuz Kullananlar Cezalandırılır


:ehe
 
Mehmet

Mehmet

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
şu an burası zangır zangır sallandı kesin bir yerlerde deprem oldu:hmmm
 
EroL

EroL

Emekli Yönetici
Kamyon geçmiştir abi

 
DiaBLoS

DiaBLoS

Admin
altyapı sağlam değildir abi :ehe
 
Mehmet

Mehmet

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
yok gerçekten ciddiyim çok fena salladı 4 5 saniye
 
EroL

EroL

Emekli Yönetici
Niğdede olmuş SULUCAOVA-CAMARDI'nda heralde onu hissettin emmi.
 
  • Beğen
Tepkiler: Mehmet
Mehmet

Mehmet

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
2011.09.30 23:40:14 37.9925 35.2172 5.0 -.- 4.5 -.- SULUCAOVA-CAMARDI (NİGDE) İlksel
galiba burası yakın sayılırız buraya
 
tragedie

tragedie

Emekli Yönetici
Yangında Camı Kırarsak Parasını Ödücekmiyiz Tekrardan Cam takıldıgı zaman birde bende mccafe Var uyarı vermedi
 
Mehmet

Mehmet

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
şu an hiç bir uyarı yok depremde oldu galiba
 
EroL

EroL

Emekli Yönetici
Dün gece virüs uyarısı aldım. Firefox kullanıyordum virüs uyarısı alınca kıllandım chromeye geçtim.



Chromeyle biraz takıldım sağda solda maxicep'e giriş yapayım dedim yine aynı virüs uyarısını aldım.



Uyarıyı sadece ana sayfada değil forumda da alıyorum
 
Praetor

Praetor

Emekli Yönetici
Avira'da bir sorun yok... İlgileniyorum...
 
Mehmet

Mehmet

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Microsoft Security Essentials herhangi bir uyarı vermiyor
 
EroL

EroL

Emekli Yönetici
Mehmet

Mehmet

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
benim antivirüsüm hepinizinkini döver:ehe
 
DiaBLoS

DiaBLoS

Admin
Nod32 den hiç bir uyarı almadım ...:)
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt