KKIVANCC
Üye
Viber'e gelemeyen güncelleme hakkında.
Merhaba arkadaşlar Viberden yaklasık 1.5 ay önce acıklama yapılmıştı en kısa zamanda Symbian telefonlara da arama özelliği konulacağına yönelik ve hiç bir şey çıkmadı aklıma birşey geldi ingilizcesi iyi olan bir arkadaş bir metin hazırlasın ve onların support bölümüne hepimiz mail atalım bu özelliğin gelmesini isteyen arkadaşlardan fikirlerini belirtmesini rica ediyorum iyi forumlar.
