Ve Siirte De Bir Film Geldi...

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Nicolas_Anelka

Üye
    Konu Sahibi
Ve Siirte De Bir Film Geldi...


Siirtlilerin, sinema hasreti yaklaşık 30 yıl aradan sonra sona erdi

Siirt İlim Spor Kültür Araştırmaları Vakfı Başkanlığı’nca, İl Kültür ve Turizm Müdürlüğü Kültür Sarayı’nda açılan sinemada gösterilen ilk film, Mehmet Ali Erbil ve Özcan Deniz’in başrolünü paylaştığı “Keloğlan Kara Prense Karşı” oldu.

“Keloğlan Kara Prense Karşı” filmini, Vali Hüseyin Avni Mutlu, 3. Komando Tugay Komutanı Tuğgeneral Abdullah Barutçu ve çok sayıda vatandaş izledi.

Vali Mutlu, yıllar sonra Siirtlilerin sinema hasretlerinin sona erdiğini belirterek, “Zengin bir kültür ve köklü bir geçmişi olan Siirt’e, sinema renk katacaktır” dedi.

Filmi izlemeye gelen vatandaşlardan Cahit Ögetürk de yaklaşık 30 yıl öncesine kadar Siirt’te yazlık ve kışlık 4 sinema salonunun bulunduğunu ifade ederek, “Ancak daha sonra bu sinemalar kapandı. Yıllar sonra yeniden sinemada film izlediğim için çok mutluyum” diye konuştu.

Sinemada her gün 5 seans halinde film gösterimi yapılacak. Biletler öğrenci için 3 YTL, büyükler için 4 YTL olarak belirlendi.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt