Ve nihayet Windows 10 sahnede!

tanyyy

Üye
video niye şimdi çıksın ki ? yazın falan çıkar anca resmi çıkış ile birlikte
 
    Konu Sahibi
video niye şimdi çıksın ki ? yazın falan çıkar anca resmi çıkış ile birlikte


Resmi çıkışa kadar irili ufaklı bir sürü değişiklik olacak. O zaman en son halini anlatan yeni bir video yaparlar
 
Tepkiler: ogzhnoTr
Fazla kasmayın illaki gelir gelsin de sağlam gelsin gelince bizi çileden çıkarmazsa problem değil 8.1 gayet güzel iş görüyor 10 da gelirse hava atarız
Windows'un ön izlemesi Apple'ın kararlı sürümünden iyi çalışıyor :P
 
Tepkiler: hakimnokta

papakudioflu

Emekli Yönetici
Resmi olmayan ilk liste;
Lumia 735

Lumia 830

Lumia 920

Lumia 925

Lumia 1020

Lumia 1520

Lumia 930

Lumia Icon

Lumia 635 / Lumia 630

HTC One M8
 
Tepkiler: Murat Alper, zaakaan, yunus-emre-6606 ve 3 diğerleri
Arkadaşlar sızıntı falanda gelmiyor artık, açık musluğu birileri fark edip kapattı mı ne
 
Ciddimisin eğer öyleyse neden iphone kullanıyorlar aklım almıyor ne fazlası var o cihazın hep sorguluyorum
Reklam çok önemli bir avantaj
Hangi mağazaya girsen ya ios android tavsiye ediyorlar ben 925 istedikçe adam gel sana android yada ios vereyim diyor ne yaparsın
 

emz

Üye
Eğer ikinci üçüncüye kalırsak kim bilir ne zaman gelir Bu beni üzdü
 
    Konu Sahibi
Eğer 525 almazsa çok sağlam söverim burada

Eğer ikinci üçüncüye kalırsak kim bilir ne zaman gelir Bu beni üzdü

O liste resmi değil.
Sadece bir kaynağın verdiği bilgilere göre hazırlanmış.
Söylenenlere göre testler genel olarak bu cihazlar üzerinde yapılmış.
Güncelleme yayınlandığında söz konusu listedeki cihaz sayısı azalabilir ya da artabilirmiş.
 

emz

Üye


Abi malum alt sınıfta 5xx-6xx-7xx serisin tek 1 gb telefonu buydu. Şimdi 535 çıktı birde sanırım 730. Gerisi 512 mb ram. 525 önce almayacaksa kim alacak alt sınıftan? İnşallah dediğin gibi eklerler. Yoksa daha çok bekleriz
 

ademoz05

Üye
Lumia 720 de dahil 512 ramli cihazlar yalan olacağız sanırım ilk on izleme surumunde
 
5 - 6 - 7xx serisine ilk verip yukardaki listeyi en arkaya bırakırlarsa ne biçim etki yapar ama.
 

byibo

Üye
özgür abi aslında microsoft kendisi açıklama yada bilgi verse daha iyi olur çünkü diğer kaynakların verdiği bilgiler kullanıcıları ister istemez yanlış şeylere sürükleyebiliyor
 

Betasından daha iyi.


Ne yani bunu yazmış olması birşey ifade etmez ki iki işletim sistemi karşılaştırmak çok zordur bu yüzden böyle bir yargıya varılması da o denli zordur.
 

Sensation

Emekli Yönetici
Ne yani bunu yazmış olması birşey ifade etmez ki iki işletim sistemi karşılaştırmak çok zordur bu yüzden böyle bir yargıya varılması da o denli zordur.
Sadece hatalı olup olmamasına göre karşılaştırmış. Sonuçta ikisini de kullanmış biri.