Ve nihayet Windows 10 sahnede!

Ben buğün deneme sürümünü denedim ama pek beğenmedim arkadaşlar.
 
Son düzenleme:
Aynen bende bir an telefon için olandan bahsettin sandım
 
Yarın akşam inşallah w10fp ile aranızda oluncaya dek Allah a emanet olun ey forumdaşlarım...
 
Tepkiler: Esendağlı, kamil5028347 ve Rock Ve Roll

skynet

Üye
Vay arkadaş şaka maka yarın w10 geliyor ha
 
Ya arkadaşlar sizi üzmek istemem ama bu Windows 10 Mobile PFD bizi bence 1-2 hafta daha bekletecek ve Şubatın son haftasında alacağız.
 

saynesim

Üye
Hadi inşallah Göztepe'nin süper lige çıkması kadar seviniyorum
 
Tepkiler: alasulumurat

ogzhnoTr

Üye
Bugün gelmezse çok nirvana ihtimalle 16 şubatta
 
Tepkiler: Rainesto ve Aybin.Kilic