Ve nihayet Windows 10 sahnede!

Rainesto

Üye
Geleceği yok ama insan bekliyor
 
Tv şovlarının, yarışmaların kutu açma olayına çevirdiler. Geri sayım bitse dahi kutuyu açmadan illa biraz bekletip gerilim yapacaklar.
 
    Konu Sahibi
Doğru diyorsun kafamı kaldı ki bende o zaman ilk cümlemi yazıyorum tekrardan videodan sonra en geç 3-4 gün sonra yayınlar çok fark olmaz

Belki bu yorumu 10. kez yazıyorum: Videonun güncellemeden önce yayınlanma olasılığı çok düşük.
Muhtemelen güncellemenin dağıtılmaya başladığı gün yayınlanacak.
 
Tepkiler: Rainesto
    Konu Sahibi
Ekli resimleri görüntülemek için kayıt olmalısınız


Çoklu pencere/bölünmüş ekran görünümünün gelme ihtimali var
 

Ekli dosyalar

Tepkiler: zaakaan, emz, saynesim ve 4 diğerleri
Ekli resimleri görüntülemek için kayıt olmalısınız


Çoklu pencere/bölünmüş ekran görünümünün gelme ihtimali var
Hocam var, var da Benim L920 ekranı malesef 5" ten ufak. Acaba diyorum gelse kullanımı zevk verir mi? Yine de L920 ye gelmesin demem.
 
    Konu Sahibi
Hocam var, var da Benim L920 ekranı malesef 5" ten ufak. Acaba diyorum gelse kullanımı zevk verir mi? Yine de L920 ye gelmesin demem.

Dikey konumdayken "altlı üstlü iki pencere", yatay konumdayken de "yan yana iki pencere" keyifli olabilir aslında.

Ekli resimleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
 

Ekli dosyalar

Tepkiler: zaakaan, wpfurkan, Esendağlı ve 2 diğerleri
hep en kötüsüne hazırlıklı ol ben hayatta hep kötüyü düşünür iyi çıkınca süpriz olur
Çoklu pencere 1520 ile 1320 ye daha yakışır 6
 
Görüntülü görüşme de gelsin artık yaw
 
Tepkiler: ON9
Dikey konumdayken "altlı üstlü iki pencere", yatay konumdayken de "yan yana iki pencere" keyifli olabilir aslında.

Ekli resimleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Yazılar okunmayacak kadar ufak kalınca ister istemez ekranı çimdikleyeceğiz. E ekrana zoom yapınca da gezmesi sıkıntı olacak. Bir resim çalışıp paylaşayım bakalım nasıl görünüyor L920 de.
 
Tepkiler: dilmenibrahim
Yazılar okunmayacak kadar ufak kalınca ister istemez ekranı çimdikleyeceğiz. E ekrana zoom yapınca da gezmesi sıkıntı olacak. Bir resim çalışıp paylaşayım bakalım nasıl görünüyor L920 de.
zaten net göremiyorum gözlükle nereye kadar büyük ekranlı bir amiral gemi bekliyorum 5,5 -6 inç
 
Tepkiler: suyunsesi
Buyrun. Resimler kötü çünkü dandik bir tabletle L920'min resmini çekerek yaptım



 
Son düzenleme:
Tepkiler: zaakaan, kaygisiz43, Esendağlı ve 3 diğerleri

Sensation

Emekli Yönetici
Birleşik Windows 10 Mağazasına göz atmak isteyenler:
 
Tepkiler: hajkhanx33, suyunsesi ve bulutsuzgece

papakudioflu

Emekli Yönetici
Buyrun. Resimler kötü çünkü dandik bir tabletle L920'min resmini çekerek yaptım



Bu çalışmaları İE Mobile ile değil de Spartana göre düşünmek lazım.
 
Tepkiler: suyunsesi ve Esendağlı
Aslında ekranı küçük olan modellere de bu özelliği koyup insanları üst modellere geçirmeye teşvik edebilirler
 
Tepkiler: skynet

saynesim

Üye
Lumia 1020 ye ne olacak meçhul mu acaba
 

Bay H

Üye
Konuş nawzil konuş, susma
Ekli resimleri görüntülemek için kayıt olmalısınız


Ekli resimleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
 

Ekli dosyalar

Tepkiler: flutewoddy, zaakaan, kaygisiz43 ve 8 diğerleri
iyi this year diye başlamamış cümleye
 
Tepkiler: Rock Ve Roll ve ogzhnoTr

Peocawe

Üye
Konuyu bayadır takip etmiyodum 4 şubatı görünce 'Noluyogh a..' tepkisini verdiğim doğrudur. Umarım gerçektir bu mevzu.
 
Tepkiler: suyunsesi ve ogzhnoTr