Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Riera sol bekte iyi bence. Melo biraz yedek kalsa akıllanır, Hamit bazen iyi bazen kötü o da biraz kulübeye uğramalı.
DiaBLoS
Admin
Maçın ilk yarısını izleyememiştim . Şimdi özet olarak izledim.
Adamlar neleri kaçırmış öyle . ilk yarı 3 - 4 yapabilirlermiş ... Vallahi büyük sansı varmış Galatasaray ın .
Maçın ilk yarısını izleyememiştim . Şimdi özet olarak izledim.
Adamlar neleri kaçırmış öyle . ilk yarı 3 - 4 yapabilirlermiş ... Vallahi büyük sansı varmış Galatasaray ın .
Maçın ilk yarısını izleyememiştim . Şimdi özet olarak izledim.
Adamlar neleri kaçırmış öyle . ilk yarı 3 - 4 yapabilirlermiş ... Vallahi büyük sansı varmış Galatasaray ın .