Ve Ikinci Turdayız..

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
TheLastWarrior

TheLastWarrior

Üye
    Konu Sahibi
Ve Ikinci Turdayız..
2-1 Burak ve Aydın.Pes Etmeyen Galatasarayımız oldu.
 
  • Beğen
Tepkiler: Kdr05 ve onurca06


onurca06

onurca06

Üye
Helal olsun Galatasarayıma.

:alkis
 
Kdr05

Kdr05

Üye
Tebrikler Galatasaray'ımız. Yenip Brag(a)tık ve tur atladık. Hevesleri kursağında kalanlar artık kusura bakmasın :D
 
Kingmortall

Kingmortall

Üye
bunları ekle de bilgi olsun
 
larten123

larten123

Üye
:halay2:
 
DiaBLoS

DiaBLoS

Admin
Galatasaray 2.yarı da ki oyunuyla hak etti turu ...
İlk yarı da çok büyük şansı vardı bu bir gerçek . :)


Tebrik ediyorum . Ülkemiz adına güzel bir sonuç .
 
Kingmortall

Kingmortall

Üye
melo neden oynuyor anlamıyorum hele o hamit adam ayakta duramıyor top tutamıyor melo da onun yüzünden gol yedik zaten vuramadı neden oynatıyor bunu yekta daha iyi oynar bundan sağ bek rierayı saymıyorum bile facia adam hiç beğenmedim
 
Kdr05

Kdr05

Üye
melo neden oynuyor anlamıyorum hele o hamit adam ayakta duramıyor top tutamıyor melo da onun yüzünden gol yedik zaten vuramadı neden oynatıyor bunu yekta daha iyi oynar bundan sağ bek rierayı saymıyorum bile facia adam hiç beğenmedim
:oke: Ya Emre Çolak'a ne demeli
 
TheLastWarrior

TheLastWarrior

Üye
    Konu Sahibi
melo neden oynuyor anlamıyorum hele o hamit adam ayakta duramıyor top tutamıyor melo da onun yüzünden gol yedik zaten vuramadı neden oynatıyor bunu yekta daha iyi oynar bundan sağ bek rierayı saymıyorum bile facia adam hiç beğenmedim

şimdi sevinme zamanı değerlendirme sonra :D
 
Bomb City

Bomb City

Üye
:halay3:
 
TheLastWarrior

TheLastWarrior

Üye
    Konu Sahibi
Türe

Türe

Üye
Valla helal olsun
 
arslansem

arslansem

Üye
Allahım sana çok şükür...İyi ki Galatasaraylıyım iyi ki sarı kırmızıyım...
En yüksek sesle bir kez daha gururla onurla
AVRUPA FATİHİDİR GALATASARAY !!!
 
  • Beğen
Tepkiler: Kingmortall ve Bomb City
esokmen

esokmen

Üye
Hayirli olsun gercekten cok iyi
 
Kingmortall

Kingmortall

Üye
başarılarımız sayesinde önümüzdeki sene 1 takımıız ön elemesiz avrupaya gidebilecek
 
arslansem

arslansem

Üye
Ah Galatasaray ah.Adamı sevince boğuyorsun ama ömründen ömür alıyorsun yahu :D 3 maçta 1 puan diğer 3 maçta 9 puan.
Bitti dediği an küllerinden doğarsın.Ne demişti İmparator "Biz bitti demeden bitmez" ...
İşi zora soktuk ama başarmayı da bildik.Manchester'ı deplasmanda yenmek bile Cluj'e yetmedi.Eee rakip Galatasaray olunca :ehe
İlk yarı olağanüstü tutuk ve silik başladık.Devre arasında Fatih Terim ayarı geldi.Bu zamana kadar hiç bir maçta katkı sağlamayan Hamit'i ilk kez ilk yarıda çıkardı bizi de şaşırttı.
Orta saha 5'lendi Amrabat canlılık getirdi oyun bizim elimize geçti.2.gol de tam zamanında gelince hak ettiğimiz 2.liği aldık.
Kura 20 Aralık'ta maçlar taaaa Şubat'ta.Transfer şart hem de 2-3 tane.Rakipler de Barça dışında korkutucu kimse yok.O zamana kadar çok durumlar değişir.Gönül Schalke ya da Malaga ister. :)

Tebrikler Galatasarayım.Bize bir kez daha bu gururu yaşattığın sevince boğduğun için çok teşekkürler :)
 
onurca06

onurca06

Üye
Galatasaray son 16 takim arasinda! yaz bunu bir kenara !
 
.Kerasus.

.Kerasus.

Üye
helal be sana Galatasaray'ım :yuru
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt