Haber Vatandaşlarımız Iphone 5c’yi Sevmedi

Sponsorlu Bağlantılar

Buğra

Buğra

Admin
    Konu Sahibi
Vatandaşlarımız Iphone 5c’yi Sevmedi


Vatandaşlarımız iPhone 5c’yi sevmedi
Ülkemizde Apple’ın amiral gemisi iPhone 5s’in gördüğü ilgiyi, rengarenk seçenekleri ve daha uygun fiyatıyla dikkatleri üzerine çekmesi beklenilen iPhone 5C görmüyor.

Mobil dünya devi Apple gerçekleştirdiği açıklamada, 1 Kasım itibariyle ülkemizde yeni nesil akıllı cep telefonları iPhone 5s ve iPhone 5c’nin satışlarına başladığını duyurmuştu.

Bu yeni nesil akıllı cep telefonu satışları ile birlikte ülkemizde yeni bir uygulamayı da başlatanApple, Online Store’u yayına sokmuştu. Apple’ın bu servisiyle birlikte birçok bilgi kolaylıklaelde edinilebilirken, bu bilgilerden birisi ise cihazların stok durumu olarak karşımıza çıkıyor.

Cihazların satışına başlanıldığı ilk birkaç gün iPhone 5c’nin tüm kapasite ve renk seçenekleri teslimat süresi 1-3 gün olarak gösterilirken, şimdilerde ise bu süre ‘‘ Stokta ’’ olarak ifade ediliyor. Bu ifade iPhone 5c’nin en kısa zamanda paketlenip, kargoya verileceğini ve adresinize ulaştırılacağını gösteriyor.

Öte yandan Turkcell’in Kanyon mağazasındaki yetkililerde elde edilen bilgilere göre iPhone 5s’in stoklarının hiçbir şekilde bulunmadığı, ancak buna nazaran iPhone 5c’nin her renk ve kapasite seçeneğinin görüldüğü belirtiliyor.


Vatandaşlarımız iPhone 5c’yi sevmedi
 


0MG90

0MG90

Üye
Hiç güzel durmuyorki renkli seçeneklerle oyuncak gibi bence ona verilen parayı 5S e veririm daha iyi
 
  • Beğen
Tepkiler: .caner. ve Buğra

MaxipmaN

Üye
başarıyı o tiple haketmiyor
 
  • Beğen
Tepkiler: Buğra
Dexter Morgan

Dexter Morgan

Üye
kalite dusuk
 
  • Beğen
Tepkiler: Buğra
phasan

phasan

Üye
En guzeli iphone 5s
 
  • Beğen
Tepkiler: Buğra
PriZm

PriZm

Üye
Daha uygun fiyatlı(!) denilen şey 2000 tl den başlarsa böyle olur.


5C = EPIC FAIL .
 
  • Beğen
Tepkiler: .caner. ve Buğra
Haydar

Haydar

Emekli Yönetici
5s varken tutmaz bu
 
  • Beğen
Tepkiler: Buğra
erko merko

erko merko

Üye
5c alacağına 5 al bak keyfine ;)
 
  • Beğen
Tepkiler: Buğra
fk555897

fk555897

Üye
Telefonun tipi iPod Touch'a benziyor. O yüzden pek satılmıyor.
 
  • Beğen
Tepkiler: Buğra
caglar b

caglar b

Üye
2000tl verdigin cihazın "ucuz " diye adlandırılması geçerli sebep
 
  • Beğen
Tepkiler: .caner. ve Buğra
mehmettech

mehmettech

Üye
iphone 5c Neden beğenilmiyor?=""fiyatı , kasa tasarımı"" appleden bu tasarımda bir telefon beklemezdim, ayrıca ucuz olarak nitelendirilen bir telefonun 2000küsür liradan başlaması kullanicilari başta alternatiflere yönlendiriyo. böyle devam ederse bir süre daha ayakta kalır sonra blackberry ve nokia gibi olur, artık hayirlisi.......
 
  • Beğen
Tepkiler: Buğra
vegatablo

vegatablo

Üye
benm hosuma gidiyor ama ucuz degil
 
  • Beğen
Tepkiler: Buğra
Buğra

Buğra

Admin
    Konu Sahibi
iphone 5c Neden beğenilmiyor?=""fiyatı , kasa tasarımı"" appleden bu tasarımda bir telefon beklemezdim, ayrıca ucuz olarak nitelendirilen bir telefonun 2000küsür liradan başlaması kullanicilari başta alternatiflere yönlendiriyo. böyle devam ederse bir süre daha ayakta kalır sonra blackberry ve nokia gibi olur, artık hayirlisi.......
Bu 2binlira olmasının sebebi apple suçu değil Türkiyedeki vergilerden dolayı böyle. Yurtdışı fiyatı ise iphone 5s ile 5c arasında çok fark yok o yüzden yurtdışında da millet 5s alıyor.
 
PriZm

PriZm

Üye
Bu 2binlira olmasının sebebi apple suçu değil Türkiyedeki vergilerden dolayı böyle. Yurtdışı fiyatı ise iphone 5s ile 5c arasında çok fark yok o yüzden yurtdışında da millet 5s alıyor.
Eğer arada fiyat çok fark yoksa ve ikiside ucuz olduğundan mantıken 5S alanlar ile 5c kıyaslandığında uçurum gibi bir fark olacaktır.
 
Invoke

Invoke

Üye
Çakma aypon gibi bir şey oldu. Normalde herkes bir karizması olduğunu söyler ama 5Cde o karizma yok.
 
mehmettech

mehmettech

Üye
Bu 2binlira olmasının sebebi apple suçu değil Türkiyedeki vergilerden dolayı böyle. Yurtdışı fiyatı ise iphone 5s ile 5c arasında çok fark yok o yüzden yurtdışında da millet 5s alıyor.
Evet buğra kardeşim, haklısın ama mantıken arasında pek fark olmayan cihazı üretmesi biraz yanlış.malzeme plastik ve touch id yok ama arasında fiyat olarak pek farkda yok? yani ucuz olması beklenirdi son zamanda dev markalar bu tur yanlışlari daha çok yapar oldu, buda diğer markaların veya 5s gibi cihazlari daha çekici kiliyo ve millet yavaş yavaş uyandı hangi cihazı alacağını biliyo(yanlış anlaşılmak istemem bir teknoloji sever olarak bunları söylüyorum yorumunu kötüleme gibi bir amacım yok)hepinize iyi forumlar
 
  • Beğen
Tepkiler: Buğra
Luck Star

Luck Star

Üye
sevse sevmese ne farkeder çakmasını bile yapamıyoruz... ama 2-3 maaşını bi cihaza vermekte ustayız
 
  • Beğen
Tepkiler: mehmettech ve Buğra
Kerim.

Kerim.

Üye
2.000ekimse sevmez tabi:D
 
  • Beğen
Tepkiler: Buğra


Üst Alt