Vatan Computerda Maximuma 12 Taksit Varmı Pc Alıcamda :)

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Vatan Computerda Maximuma 12 Taksit Varmı Pc Alıcamda :)
Arkadaşlar SelamünAleyküm Forumda Yeniyim Bi Pc topladım Sizce Nasıl Birde Vatan mağazalarında maximuma 12 taksit varmı Topladığım Pc Şöyle ;

Bilgisayar Kasası



Anakart



İşlemci



Ekran Kartı



Ram (Bellek)


Ramı ilerde 8GB Yapıcam

Dvd RW



Hardisk olarak eski hardiskimi kullanıcam. 80GB ama olsun fiyatların düşmesini beklicem

Yorumlarınızı Bekliyorum...
 
işlemci iyi değil amd x3 460 alın onun yerine
 
    Konu Sahibi
işlemci iyi değil amd x3 460 alın onun yerine


Aslında Athlon x4 640 almayı düşündüm fakat önbellekleri düşük bu işlemciyi çekirdek açma ile kullanabilirim
 

alien97

Üye
maximuma 12 taksit var ama fiyat artıyor.
 
işlemci iyi değil amd x3 460 alın onun yerine


Aslında Athlon x4 640 almayı düşündüm fakat önbellekleri düşük bu işlemciyi çekirdek açma ile kullanabilirim
x3 ile 1çekirdek daha açarsın + önbellekte artıyor burayı incele
 
ekran kartını sapphıre seç 6790 yeterlı bır kart bu sısteme...
Islemcı cekırdek acma ıslemını sectıgın anakart desteklıyormu arastırdın mı ??
 

Consul9

Üye
Asusun garantisi,kalitesi iyi,Msi nin soğutması iyi,Sapphire'in de fiyatı ucuz ben tercihim sapphire olur
 
    Konu Sahibi
ekran kartını sapphıre seç 6790 yeterlı bır kart bu sısteme...Islemcı cekırdek acma ıslemını sectıgın anakart desteklıyormu arastırdın mı ??
Öncelikle sapphire hd6790 benim gosterdigim karttan daha pahali oldugunu gormustum vede sapphire kullananlarin coğu sikayetci anakarta gelince evet destekliyor arastirdim ve islemci olarak sunu almayi dusundum AMD Athlon x3 450 hem fiyati benim gosterdigime gore daha uygun hemde siz bunu oneriyorsunuz
 
kardes sen berkenın dedıgı x3 u bırak o benımle dalga gecmek ıcın yazdı heralde... Ama guzel ıslemcıdır x3 460...

Sız oyun oynamak ıcınmı kasa topluyorsunuz....

Ve butcenız ne kadar kaç Liralık bır sıstem toplayalım sıze ???
 
hasan ben senle niye dalga geçeyim ? saçmalama x3 te çekirdek açma ve cache arttırmayı gösterdiğin için öneriyorum dalga geçen falan yok
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...