Planlanan Buluşmalar Var mısınız? :D

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Maşallah hiç ses soluk yok abi ya
 
Tepkiler: najanaja

Nextman

Emekli Yönetici
Hadi bakalım Çarşamba günü sizden buluşma bekliyorum ona göre
 
Tepkiler: najanaja
    Konu Sahibi
Ben de @najanaja dan haber bekliyorum Şu an desin şu anda giderim
 
Tepkiler: najanaja

najanaja

Üye
Ben de @najanaja dan haber bekliyorum Şu an desin şu anda giderim
şu an, hadi çık dışarı kardeşim sen en son ne dedin bana
18 den sonra da sınavlar başlıyor nasıl yapcaz İzin gününe denk getirecez artık
e izin günüm geldimi haber verecem işte ben dedim sana şuan için izin günü biraz karışık haftaya kadar sarkabilir salı günüde olabilir ama büyük ihtimal salı günü izin yapacam ona göre haberin ola programını da ona göre yap sonra satışa gitme yine hiç aramıyon demişin whatsup taki msj nı hatırlatırım.
( Tamam abi ya ayıpsın ben öğleden sonra yazarım sana ) acaba kim kimi arayıp sormuyo bu ikinci satışın oldu bunuda yazdım
Hadi bakalım Çarşamba günü sizden buluşma bekliyorum ona göre
söz çarşambaya kadar buluşacaz ıspatlamak için foto çekilip sana pm den gönderecez
 
Tepkiler: Nextman
    Konu Sahibi
Abi malum sunum hazırlıkları ya gerçekten ben sabah yediğimi hatırlamıyorum kafa allak bullak 2 gündür o da yetmedi memleketten arkadaş geldi dün o sebepten dönemedim yanlış anlaşılmasın lütfen Salı günü akşam 5 den sonra buluşalım abi. Hatta gel de evimde bir çayımı iç Öğrenci olabiliriz ama ev öğrenci evi değildir vurgulamak isterim
 
Tepkiler: najanaja ve Anil-D

najanaja

Üye
5 ten sonra olacaksa salıya gerek yok yarın akşam da olur saat 5 te mesaim bitiyo zaten 6 dan sonra çıkabilirim. Ben gündüz görüşceksek diye tatil gününü belirttim. sen yine akşama bağladın işi o zaman tatili beklemeye gerek yok ki umarım değildir çok öğrenci evi gördüm hepsini de *** götürüyodu dedim öğrencilerin genel kuralı bu heralde, eve hiç bakma evle hiç ilgilenme burdan önce beyaz eşya tamircisindeydim çok öğrenci evine servise gittik mutfağa bi giriyoz ben öle mutfak görmedim hiç hayır nasıl rahat edebiliyolar o halde nasıl yaşıyolar anlamış değilim bi bulaşık yıkamak veya temizlik yapmak bu kadar mı zor gelir insana sadece erkekler değil bazen kız öğrencilerin yaşadığı bi yere gidiyoz servise onların da erkeklerden kalır yanı yok valla açıkçası ben bekar evi yaşıyo olsam bal dök yala yaparım o evi içim rahat etmez
 
    Konu Sahibi
Abi yarın akşam sunum provam var salı akşam yapalım. Yani anca akşamları denk getirebiliriz gibi izin gününe kadar. Buluşalım işte salı günü hatta haftada bir yaparız fotoğraf bırakırız 3 milyar harcadık 2 kişi eve abi ben o eve bakmasam olur mu hiç Merak etme abi evim güzeldir diğer evler yanından bile geçemez
 
Tepkiler: najanaja ve Anil-D

najanaja

Üye
Tamam hadi salı olsun bakalım ama daha fazla uzatma @Nextman e sözümüz var çarşambaya kadar buluşacaz :-D
 
Tepkiler: Nextman
    Konu Sahibi
Tamam salıda anlaştık o zaman
 
Tepkiler: najanaja

najanaja

Üye
izni vermediler çarşamba yapcam. bu belediyenin kahrı çekilmez oldu her hafta tatil günü değişirmi yahu neyse nasılsa akşam buluşacaz yarın olur yani, ha çarşamba gündüz işim yok diyosan gündüz gözüyle buluşak bence daha iyi olur eğer doluysan gündüz o zaman yarın akşam bu işi bitirek
 
Tepkiler: @@DiAbLo@@
    Konu Sahibi
Yarın akşam yapalım abi ya salı çarşamba perşembe gündüz dersim var. Yarın akşam iyidir
 

najanaja

Üye
ok salı 6 dan sonra ararım ben seni. millette ne organ mafyası korkusu varmış yahu konuya giren herkes buluşmayın organ mafyası olabilir diyo sen organcı değilsin dimi
 
    Konu Sahibi
Tamam yarın 6 da buluşuyoruz o zaman abi. 5 de İsabeyli'den çıkarım ben 6 ya kadar gelmiş olurum zaten. 9da da doktor bekliyor Organlarını alcam
 
Tepkiler: najanaja

najanaja

Üye
Tamam yarın 6 da buluşuyoruz o zaman abi. 5 de İsabeyli'den çıkarım ben 6 ya kadar gelmiş olurum zaten. 9da da doktor bekliyor Organlarını alcam
bak yine yanlış anlama tam 6 demiyorum 6 dan sonra diyorum yani tam 6 da olabilir belki olur heralde yetişirim ya zaten ararım ben seni. Yarın görürüz kim kimin organını alıyo unutma burası benim memleket sen yabancısın hatırlatırım yarında @Nextman e senin organların fotosunu çeker yollarım işte buluştuk diye
 
    Konu Sahibi
Abi bizim her yere elimiz kolumuz ulaşır. Neyse şaka bir kenara yarın buluşuruz tanışırız zaten Ben ders bitince ararım seni
 
Tepkiler: najanaja
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...