DarkredBlue61
Üye
Haaaa o mesele uzun yaÜniversiteden
Artık beni unutursan bişey demiyorum ben sanaohooo ilk günden sattın biziizin günü şuan için belli değil bölüm değiştircek gibiyim ya hafta sonu yada hafta içine devam olacak belli olunca haber veririm ben sana tabi unutmazsam
Konuyu dağıtmayalım lütfen konu dışındaki konuşmalar siliniyor kardeşimVarim :P
Gel senle de buluşalım abi yaBuluşma planlama konusu olduğunu hatırlatır keyifli forumlar dilerim.
İstanbul olursa olabilir gençGel senle de buluşalım abi yaBiz 4 kişi buluşcaz de sen ol
Vallaha 4 kişi mi yoksa 1 kişi miİstanbul olursa olabilir genç
Pazar akşamına kadar kesinleşmez ise konu kapanır bilgin olsunVallaha 4 kişi mi yoksa 1 kişi miAyıp olur yani bize Neyse şaka bir yana Konu açmayı düşünüyorum tüm aydın'lıları toplayıp buluşmayı fotoğrafları da genel maxicep sayfasında reklam olarak paylaşmayı. Hedef büyük
planlama konusunu işleyişi buluşmaya karar verdiğiniz anda kapanır. Bu süre genel itibariyle 1 hafta kadar sürüyor yüksek sayıda katılım olacaksa süre uzatılıyor.
bizim katılım çok yüksek olacak büyük planlarımız var sen bize bi kıyak yap 1 ay süre ver olmazmıplanlama konusunu işleyişi buluşmaya karar verdiğiniz anda kapanır. Bu süre genel itibariyle 1 hafta kadar sürüyor yüksek sayıda katılım olacaksa süre uzatılıyor.
Yok artık george michael'mı gelecekpazar akşamına kadar belli olmazanca kesin cvb ı ben pazartesi verebilirim nerede çalışmaya başlıcama bağlı tatil günü uğur ben sana bişey dediydim pm den tel numaranı gönder yada istersen buraya yaz
bizim katılım çok yüksek olacak büyük planlarımız var sen bize bi kıyak yap 1 ay süre ver olmazmı
yok o çok uzakta yetişemem bensiz takılın dediYok artık george michael'mı gelecek
Takipteyimyok o çok uzakta yetişemem bensiz takılın dedikoca maxi de 4 tane mi aydın nazilli çevresinden adam var konu biraz uzun dursun anca görür millet
Tamam özelden yazıyorumpazar akşamına kadar belli olmazanca kesin cvb ı ben pazartesi verebilirim nerede çalışmaya başlıcama bağlı tatil günü uğur ben sana bişey dediydim pm den tel numaranı gönder yada istersen buraya yaz
bizim katılım çok yüksek olacak büyük planlarımız var sen bize bi kıyak yap 1 ay süre ver olmazmı
Yani bizim planlar büyük buluşalım sonra planlarımızı paylaşırızYok artık george michael'mı gelecek
Ben de katılıyorumyok o çok uzakta yetişemem bensiz takılın dedikoca maxi de 4 tane mi aydın nazilli çevresinden adam var konu biraz uzun dursun anca görür millet
@najanaja ne diyon bu işeTamam arkadaşlar kıyak süresi dolmuştur ilginize teşekkürlerüzgünüm Pazardan en geç Çarşamba olmuştur bilginize
Daha fazla sohbete devam edersen pazarı değil gece yarısını görmez ben söylemiş olayım
sen her zaman ensemizdesin zatenTakipteyim
Kesinlikle hak veriyorumsen her zaman ensemizdesin zatenNextman den kaçmaz sende olmasan zaten kim çekip çevirecek buraları bilmem
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?