Planlanan Buluşmalar Var mısınız? :D

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Haaaa o mesele uzun ya Buluşunca anlatırım
ohooo ilk günden sattın bizi izin günü şuan için belli değil bölüm değiştircek gibiyim ya hafta sonu yada hafta içine devam olacak belli olunca haber veririm ben sana tabi unutmazsam
Artık beni unutursan bişey demiyorum ben sana
Konuyu dağıtmayalım lütfen konu dışındaki konuşmalar siliniyor kardeşim
 
Tepkiler: najanaja

Nextman

Emekli Yönetici
Buluşma planlama konusu olduğunu hatırlatır keyifli forumlar dilerim.
 
Tepkiler: najanaja
    Konu Sahibi
İstanbul olursa olabilir genç
Vallaha 4 kişi mi yoksa 1 kişi mi Ayıp olur yani bize Neyse şaka bir yana Konu açmayı düşünüyorum tüm aydın'lıları toplayıp buluşmayı fotoğrafları da genel maxicep sayfasında reklam olarak paylaşmayı. Hedef büyük
 
Tepkiler: najanaja

Nextman

Emekli Yönetici
Pazar akşamına kadar kesinleşmez ise konu kapanır bilgin olsun
 
    Konu Sahibi
Bizim @najanaja ile buluşmamız garantileşti hafta içi buluşuruz gibi geliyor @najanaja sana da uyuyorsa tabi ki. Diğer arkadaşları da 2 hafta içinde ziyaret ederim. Konuyu kapatıp özelden devam ederiz sıkıntı yok maksat arkadaşlara ulaşabilmemdi zaten
 
Tepkiler: Nextman

Nextman

Emekli Yönetici
planlama konusunu işleyişi buluşmaya karar verdiğiniz anda kapanır. Bu süre genel itibariyle 1 hafta kadar sürüyor yüksek sayıda katılım olacaksa süre uzatılıyor.
 

najanaja

Üye
pazar akşamına kadar belli olmaz anca kesin cvb ı ben pazartesi verebilirim nerede çalışmaya başlıcama bağlı tatil günü uğur ben sana bişey dediydim pm den tel numaranı gönder yada istersen buraya yaz
planlama konusunu işleyişi buluşmaya karar verdiğiniz anda kapanır. Bu süre genel itibariyle 1 hafta kadar sürüyor yüksek sayıda katılım olacaksa süre uzatılıyor.
bizim katılım çok yüksek olacak büyük planlarımız var sen bize bi kıyak yap 1 ay süre ver olmazmı
 

Nextman

Emekli Yönetici
Yok artık george michael'mı gelecek
 
Tepkiler: najanaja
    Konu Sahibi
Tamam özelden yazıyorum
Yok artık george michael'mı gelecek
Yani bizim planlar büyük buluşalım sonra planlarımızı paylaşırız Sen kıyak geç bize geç geç kıyak geç
yok o çok uzakta yetişemem bensiz takılın dedi koca maxi de 4 tane mi aydın nazilli çevresinden adam var konu biraz uzun dursun anca görür millet
Ben de katılıyorum
@najanaja profil sayfana girince hata veriyor sen pm atsana bana
 

Nextman

Emekli Yönetici
Tamam arkadaşlar kıyak süresi dolmuştur ilginize teşekkürler üzgünüm Pazardan en geç Çarşamba olmuştur bilginize
 
Tepkiler: najanaja
    Konu Sahibi
sen her zaman ensemizdesin zaten Nextman den kaçmaz sende olmasan zaten kim çekip çevirecek buraları bilmem
Kesinlikle hak veriyorum Sen de şu gizlilik ayarlarını ya aç ya da msj yaz
 
Tepkiler: Nextman ve najanaja
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...