Planlanan Buluşmalar Var mısınız? :D

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
normalde sabah 7-11 öleden sonra 13-17 çalışıyom
o zaman bi akşam görüşecez benim tatil gününü beklersek çok bekleriz daha
neyse ben yemek yiyecem sonra işe gidecem sonra devam ederiz.
Tamam yarın akşam yaparız müsaitsen eğer
 
Tepkiler: najanaja

najanaja

Üye
şimdilik bi programım yok müsaitim öbür msj ı yeni gördüm hangi polis karakolu senin dediğin anayol üstündeki mi yoksa ahmet şensan düğün salonunun yukarısındaki mi? ooo sen daha otoparkı bile bilmiyon ne biçim Nazillili sin
bide böle muhabbet ettikmi millet şikayet ediyomuş bizi bak ne güzel arkadaşlıklar kuruldu symbian bölümünde. androidciler anlamıyo iki çift laf edelim diyoz rahatsız oluyolar milletle fazla haşır neşir olamıyoz hiç konuşmadan da olmaz ki mesela ben face de burda olduğum kadar aktif değilim maxi de face kinden daha çok arkadaşım var
 
    Konu Sahibi
Kesinlikle benim de aynı şekilde Şu hürriyet karakolu karşısında oturuyorum Yarın akşam bakayım müsait olursan söyle ona göre buluşabiliriz. Millet kıskansın dursun artık bizi
 
Tepkiler: najanaja

najanaja

Üye
Kesinlikle benim de aynı şekilde Şu hürriyet karakolu karşısında oturuyorum Yarın akşam bakayım müsait olursan söyle ona göre buluşabiliriz. Millet kıskansın dursun artık bizi
Tamam haber ver ben 18 den itibaren müsaitim yeri ve zamanı söyle cafe falan deme bilmem ben öle yerleri :-) aslında en güzeli sen pm den tel numaranı gönder bana burdan yazışıpta olmaz o iş :-)
 

Anil-D

Üye
bende nazilli gelmek istiyom zuu
 
Tepkiler: najanaja ve Enpatsu Shakugan

Anil-D

Üye
karsdayim nereye donuyom burda abi
 

Anil-D

Üye
karsda olunca donuuor insan
 
Tepkiler: najanaja
    Konu Sahibi
@najanaja 18 den sonra da sınavlar başlıyor nasıl yapcaz İzin gününe denk getirecez artık
@The Nightmare Sıranı bekle sana da gelecek sıra
@Anil-D Karslı mısın ya Ben de Iğdır'lıyım Terekeme misin peki? 1 Sene de Kars'da üniversite okudum sonra atıldım
 
Tepkiler: najanaja

najanaja

Üye
ohooo ilk günden sattın bizi izin günü şuan için belli değil bölüm değiştircek gibiyim ya hafta sonu yada hafta içine devam olacak belli olunca haber veririm ben sana tabi unutmazsam
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...