@@DiAbLo@@
Üye
-
Konu Sahibi
-
Tamam yarın akşam yaparız müsaitsen eğernormalde sabah 7-11 öleden sonra 13-17 çalışıyom
o zaman bi akşam görüşecez benim tatil gününü beklersek çok bekleriz daha
neyse ben yemek yiyecem sonra işe gidecem sonra devam ederiz.
Kesinlikle benim de aynı şekildeşimdilik bi programım yok müsaitimöbür msj ı yeni gördüm hangi polis karakolu senin dediğin anayol üstündeki mi yoksa ahmet şensan düğün salonunun yukarısındaki mi? ooo sen daha otoparkı bile bilmiyon ne biçim Nazillili sin
bide böle muhabbet ettikmi millet şikayet ediyomuş bizi bak ne güzel arkadaşlıklar kuruldu symbian bölümünde. androidciler anlamıyo iki çift laf edelim diyoz rahatsız oluyolarmilletle fazla haşır neşir olamıyoz hiç konuşmadan da olmaz ki mesela ben face de burda olduğum kadar aktif değilim maxi de face kinden daha çok arkadaşım var
Tamam haber ver ben 18 den itibaren müsaitim yeri ve zamanı söyle cafe falan deme bilmem ben öle yerleri :-) aslında en güzeli sen pm den tel numaranı gönder bana burdan yazışıpta olmaz o iş :-)Kesinlikle benim de aynı şekildeŞu hürriyet karakolu karşısında oturuyorum Yarın akşam bakayım müsait olursan söyle ona göre buluşabiliriz. Millet kıskansın dursun artık bizi
sen niye heyecan yaptın bu kadar :-DHadi la buluşun artık
Bilmem kisen niye heyecan yaptın bu kadar :-D
Sıra sana gelsin o zaman yap heyecanını :-)Bilmem ki
Sen Kocaeli'nde değil misin hacuubende nazilli gelmek istiyom zuu
Gel bizim için farketmez kardeş, akşama yetişebilecen mi Nazilli ye :-)bende nazilli gelmek istiyom zuu
Donuyon mu o zaman kesin gel Nazilli günlük güneşlik :-)karsdayim nereye donuyom burda abi
Atıldın mı naptın@najanaja 18 den sonra da sınavlar başlıyor nasıl yapcazİzin gününe denk getirecez artık
@The Nightmare Sıranı bekle sana da gelecek sıra
@Anil-D Karslı mısın yaBen de Iğdır'lıyım Terekeme misin peki? 1 Sene de Kars'da üniversite okudum sonra atıldım
Ne atılmasıAtıldın mı naptın
ÜniversitedenNe atılması
ohooo ilk günden sattın bizi@najanaja 18 den sonra da sınavlar başlıyor nasıl yapcazİzin gününe denk getirecez artık
@The Nightmare Sıranı bekle sana da gelecek sıra
@Anil-D Karslı mısın yaBen de Iğdır'lıyım Terekeme misin peki? 1 Sene de Kars'da üniversite okudum sonra atıldım
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?