Van der Wiel'den Roma'ya: "Teşekkürler"

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Haydar

Haydar

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Van der Wiel'den Roma'ya: "Teşekkürler"
Roma'nın Ajax'tan transfer etmek
istediği Gregory Van der Wiel'in menajeri Hakim Slimani, oyuncusunun
Şampiyonlar Ligi'nde mücadele eden bir takımda forma
giymesini istiyor. Roma Kulübü'nün ilgisinden dolayı
memnun olduğunu ifade eden Van der
Wiel, yaptığı açıklamada, "Menajerim
Hakim Slimani günlerdir Roma'daydı ve
kulüp yetkilileri ile görüşmeler yaptı.
Beni transfer etmek istiyorlar ancak menajerim Şampiyonlar Ligi'nde forma
giyen bir kulübe gitmemi tavsiye ediyor.
Herşeye rağmen Roma'ya ilgisi için
teşekkür ederim, onur duydum."
şeklinde konuştu. Hollanda ile Euro 2012 maçlarında
odaklandığını belirten Wiel ayrıca, "Şu
an sadece Euro 2012'yi düşünüyorum
daha sonra transferle ilgili kararlarımı
vereceğim." dedi. Serie A'da ligi 7. sırada tamamlayan
başkent temsilcisi gelecek sezon Avrupa
kupalarında mücadele edemeyecek. Ajax ile sözleşmesi 2013'de sona erecek
olan Wiel ile Real Madrid ve Valencia'nın
da adı anılıyor.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular

Haydar
Cevap
0
Görüntüleme
386
Haydar
Haydar
Cevap
0
Görüntüleme
394
Haydar
Kingmortall
Cevap
0
Görüntüleme
515
Kingmortall


Üst Alt