mustapha2105
Üye
Uygulamaları nasıl taşırım ??
Arkadaşlar merhaba. daha önce samsung apps den indirdiğim uygulamaları hafıza kartına attım. hafıza kartım 2 gb ve artık bana yetmiyor. hafıza kartını telefondan çıkardığımda sadece kısa yolları telefonda kalıyor ve tabi uygulamalar çalışmıyor. bu uygulamaları telefon hafızasına ya da başka bir hafıza kartına taşıma imkanım varmı ? yardımcı olursanız sevinirim..
