Uygulamaları nasıl taşırım ??

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

mustapha2105

Üye
    Konu Sahibi
Uygulamaları nasıl taşırım ??
Arkadaşlar merhaba. daha önce samsung apps den indirdiğim uygulamaları hafıza kartına attım. hafıza kartım 2 gb ve artık bana yetmiyor. hafıza kartını telefondan çıkardığımda sadece kısa yolları telefonda kalıyor ve tabi uygulamalar çalışmıyor. bu uygulamaları telefon hafızasına ya da başka bir hafıza kartına taşıma imkanım varmı ? yardımcı olursanız sevinirim..
 
ultimatetasarim

ultimatetasarim

Üye
merhabalar mustapha2105 bildiğim kadarıyla samsung uygulamalarının birçoğu Android tabanlı çalışımakta. Eski hafıza kartında bulunan uygulamaları yeni hafıza kartına taşımak için Applications ya da Programs gibi bir klasör olmalı hafıza kartında tam hatırlamıyorum şu anda. Bu klasörün içinde dosyaları olduğu gibi eksiksiz yeni hafıza kartına kopyaladıktan sonra telefonun içerisinden tekrar yükleme yapman gerekecek. Eğer programların ücretli ise samsung telefon içerisinde bulunan bir uygulama havuzu mevcuttur zaten satın almış olduğun program veya oyunlar orada tutulur ordan tekrar kurabilirsin.
iyi günler kolay gelsin...


 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt