memati_45fb
Üye
uygulama ve oyun silme yardım
arkadaşlar bende sim kilitli ip4



vardı 2 ay unlock bekledim çıkmayınca satıp 1 hafta önce n8 aldım.formu araştırdım ama bulamadım.ovi storeden indirdiğimiz uygulama ve oyunları hard format yapmadan nasıl sileriz.hard format yapmadan dedim ama yaptım silinmediği için soruyorum.bilmediğim bi sürü uygulama indirdim ve içinde kulluanmadığım beğenmediğim çok bunları silebileceğim bi yöntem varmı.ip4 örnek olarak üstüne basılı tutuyorduk x işareti çıkıyo tıklıyoduk siliniyodu.n8 için bişey bulamadım çözüm nedir arkadaşlar








vardı 2 ay unlock bekledim çıkmayınca satıp 1 hafta önce n8 aldım.formu araştırdım ama bulamadım.ovi storeden indirdiğimiz uygulama ve oyunları hard format yapmadan nasıl sileriz.hard format yapmadan dedim ama yaptım silinmediği için soruyorum.bilmediğim bi sürü uygulama indirdim ve içinde kulluanmadığım beğenmediğim çok bunları silebileceğim bi yöntem varmı.ip4 örnek olarak üstüne basılı tutuyorduk x işareti çıkıyo tıklıyoduk siliniyodu.n8 için bişey bulamadım çözüm nedir arkadaşlar






