uygulama ve oyun silme yardım

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
memati_45fb

memati_45fb

Üye
    Konu Sahibi
uygulama ve oyun silme yardım
arkadaşlar bende sim kilitli ip4:vur:vur:vur:vur:vur vardı 2 ay unlock bekledim çıkmayınca satıp 1 hafta önce n8 aldım.formu araştırdım ama bulamadım.ovi storeden indirdiğimiz uygulama ve oyunları hard format yapmadan nasıl sileriz.hard format yapmadan dedim ama yaptım silinmediği için soruyorum.bilmediğim bi sürü uygulama indirdim ve içinde kulluanmadığım beğenmediğim çok bunları silebileceğim bi yöntem varmı.ip4 örnek olarak üstüne basılı tutuyorduk x işareti çıkıyo tıklıyoduk siliniyodu.n8 için bişey bulamadım çözüm nedir arkadaşlar:allalla::allalla::allalla::allalla::allalla:
 


balkonkusu

balkonkusu

Üye
uygulama yöneticisine girip uygulamarın ismine basılı tuttun mu elini sonra kaldır sekmesi çıkması lazım :S
 
3onur5

3onur5

Üye
bak kardeş dediklerimi uygula MENU>UYGULAMLAR>seçenekler(sol alt tarafta menu tuşunun üstünde) düzenle. daha sonra istediğin uygulamanın veyatta oyunun üstüne parmağınla uzun basıp klosore taşıyıp veya silebilirsin.
 
memati_45fb

memati_45fb

Üye
    Konu Sahibi
çok teşekkürler bu kadar basitmiş valla sağolun 2 gündür göbeğim çatlamıştı
 
3onur5

3onur5

Üye
ne demek yardım ettiysem ne mutlu bana :)
 
bahaday

bahaday

Üye
Arkadaşlar n8 yüklediğim temayı nasıl kaldırcam bilen var mı acaba..
 
bahaday

bahaday

Üye
Eyv. çok saol :oke:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt