Uygulama açılmıyor

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Uygulama açılmıyor
Çalışan uygulama 2 gündür çalışmıyor
 

Hasan

Üye
bi daha yükle
 
Tepkiler: Symbianist
bir daha yükle olmazsa hafıza kartında sorun olabilir bi format felan
 
    Konu Sahibi
Ya arkadaşlar cevap vermek için mi veriyorsunuz,ben yeniden yüklemeyi bilmez miyim içinde önemli ayarlar var
 

nino4u

Üye
Sende konu açmak içinmi konu açıyon hangi uygulama olduğunu dahi yazmamışın bu site de senin tarzdan çok sırf gülmek için arada geliyorum
 

Hasan

Üye
x-plore mi çalışmıyo
 
    Konu Sahibi
Sende konu açmak içinmi konu açıyon hangi uygulama olduğunu dahi yazmamışın bu site de senin tarzdan çok sırf gülmek için arada geliyorum

lütfen bişey yazma arkadaş,saçmalıyosun.

----------Eklendi @ 12:05:15 ---------- Yazıldı @ 12:04:22 ----------

x-plore mi çalışmıyo

yok ttpod v3

----------Eklendi @ 12:05:39 ---------- Yazıldı @ 12:05:15 ----------

x-plore mi çalışmıyo

yok ttpod v3
 

Hasan

Üye
herkes ttpod kullanıyor ben bi kere bile yüklemedim ne ki o
 

nino4u

Üye
Sorununun çözümünü söylerdim ama ben saçmaladıqım için gerek yok kolay gelsin uğraş dur.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...