Uygulama Açığı :) kendi buluşum

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
beytullah6767

beytullah6767

Üye
    Konu Sahibi
Uygulama Açığı :) kendi buluşum
Evet arkadaslar marketten launcher 8'i indiriyoruz sonra ekranı kapatıp açıyoruz ve kilit ekranı geldi simdi acil aramaya basıyoruz ve launcher 8'i seçiyoruz ve 5 saniye sonra sifre kayboluyor :))

Not: Home ve geri tuşuna basınca sifre geri geliyor

Galaxy ace,wonder,mini ve youngda denenmistir
 


tapatalk

tapatalk

Üye
kardeş bu açığı launcher8 in yapımcısına geri bildirim olarak bildirsen daha iyi olmaz mı?

- - - Eklendi - - -

kardeş bu açığı launcher8 in yapımcısına geri bildirim olarak bildirsen daha iyi olmaz mı?
 
beytullah6767

beytullah6767

Üye
    Konu Sahibi
kardeş bu açığı launcher8 in yapımcısına geri bildirim olarak bildirsen daha iyi olmaz mı?

- - - Eklendi - - -

kardeş bu açığı launcher8 in yapımcısına geri bildirim olarak bildirsen daha iyi olmaz mı?
Denedin ve oldumu ??
Gönderdim zaten
 
PriZm

PriZm

Üye
Bu androidin açığı değil.
 
MrTech

MrTech

Üye
Androidin açığı mı hahahah :D
 
TheMadness

TheMadness

Üye
Sammy JB 4.1.2'de var açık. Acil aramaya basın. Acil numaralar var ona girin. Home tuşuna basın sonra hızlıca power tuşuna basın. Tekrar power tuşuna basın. Ve şifre ekranını bypass ettiniz.
 
aleranol

aleranol

Üye
bence yorumunu değiştir madness. başkaları için kötü sonuçlar doğurabilir. denedim ve üst barın çalışmadığını fark ettim
 
TheMadness

TheMadness

Üye
bence yorumunu değiştir madness. başkaları için kötü sonuçlar doğurabilir. denedim ve üst barın çalışmadığını fark ettim

Kilidi açmadığın için öyle oluyor. Ama kilidi bypass etmiş olması lazım. Yeniden başlat telefonu düzelir.
 
aleranol

aleranol

Üye
aslında bende kilit ekranında bile üst açılıyor bypass sırasında nedense açılmadı.
 
PriZm

PriZm

Üye
Sammy JB 4.1.2'de var açık. Acil aramaya basın. Acil numaralar var ona girin. Home tuşuna basın sonra hızlıca power tuşuna basın. Tekrar power tuşuna basın. Ve şifre ekranını bypass ettiniz.
bende olmadı
 
PriZm

PriZm

Üye
hayır ekran hiç gözükmüyor.acıl aramalar tuşuna bastığımda numerik tuş takımı açılıyor ordanda acil durum numaralarına tıkladığımda direkt açılıyor.

- - - Eklendi - - -

oldu lan :D
 
TheMadness

TheMadness

Üye
hayır ekran hiç gözükmüyor.acıl aramalar tuşuna bastığımda numerik tuş takımı açılıyor ordanda acil durum numaralarına tıkladığımda direkt açılıyor.

- - - Eklendi - - -

oldu lan :D

:D
 
PriZm

PriZm

Üye
olmadı :zzz:
 
tapatalk

tapatalk

Üye
bende olmadi
 
aleranol

aleranol

Üye
fix iyi olur aslında.
 
PriZm

PriZm

Üye
acil durum kişilerine girdiğimde home tuşuna bastığımda launcher gözüküyor ama power tuşuna bassam dahi yine kilit ekranına dönüyor.
 
aleranol

aleranol

Üye
kilite gel. sonra acil durum de. sonra sol alttakine bas. orası herlade boş olacak benim gibi. sonra hemen 2 3 kere powera bas birdaha kilit ekranı gelmiyor
 
  • Beğen
Tepkiler: TheMadness
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt