Üsttekİ Üyeyle Ne Yapmak İsterdİn...?

Sponsorlu Bağlantılar

iremm

iremm

Üye
futbol oynamak:ehe
 


ouSahin

ouSahin

Üye
tanışmak isterdim:) istedimde
 
manyak!

manyak!

Üye
herşeyi kafasına taktığı için saçını başını yolmayı:ehe
 
iremm

iremm

Üye
baklava yemeyi duyduğuma göre çok güzel yapıyomus :ehe
 
ouSahin

ouSahin

Üye
manyak kafama taktıklarımı genelde içime atarım sorun degil:)


iremcim... senle tanışmak isterdim sen rütbemle ısrarlısın bende senle tanışmakla:)
 
enigma

enigma

Üye
wowwwwww diyorum. bende o buluşmaya gelmek isterdim senle :ehe
 
ouSahin

ouSahin

Üye
umarım birgün oda olur

bende buluşmaya gelmeni isterdim:)
 
enigma

enigma

Üye
zor:D yaştan kaybediyoruz dostum.
 
iremm

iremm

Üye
HİÇBİŞİ :ehe
 
safakk

safakk

Üye
herhangi bir maxicep buluşmasında karşılaşmak :oke:
 
sonbela

sonbela

Üye
    Konu Sahibi
Yüzyüze gelmek (Kısmetse Yarın Gelicegiz :d)
 
enigma

enigma

Üye
Askere gitmek ve mümkünse svd ile ava çıkmak :)
 
safakk

safakk

Üye
internette ne var ne yok indirdiğini söylemek isterdim:)
 
sonbela

sonbela

Üye
    Konu Sahibi
Avdan Anlamam Vururum Seni:gun1:Enigma:)

Beraber Beat Çalışması yapmak İsterdim
 
iremm

iremm

Üye
hiçbişi :ehe
 
Nazy

Nazy

Üye
gitar çalmak tabi becerebilirse:ehe
 
iremm

iremm

Üye
tabi beceririm halla halla :ehe
 
Nazy

Nazy

Üye
e ozaman gitar çalmak isterdim
 


Üst Alt