Üsttekİ Üyeyle Ne Yapmak İsterdİn...?

Sponsorlu Bağlantılar

mostwanteds

mostwanteds

Üye
Parka goturmek duser bana yasca kucukler:)
 


erdi92

erdi92

Üye
Karşılıklı Caunter-Strike oynamak isterdim
 
safakk

safakk

Üye
yorum eklemeyenlerin yazdığı gazeteyi okumak isterdim :ehe:kop:
 
yüsr@_1907

yüsr@_1907

Üye
ya yinemi şafakk yaaaaaa :agla
walla heryerde karşılaşıorm şafakk la ama merdiwenlerden inip çıkmak isterdim(imza):kop:
 
safakk

safakk

Üye
ayyyyyyy tamam tamam acıdım hadi fener maçına gitmeyi ama fener bjk değil başka bi takım :ehe
 
yüsr@_1907

yüsr@_1907

Üye
ayyyy canım acıma acımaaaa:@
 
iremm

iremm

Üye
yusrayı seyfi dursunğolunun evine götürecem :kop:
 
yüsr@_1907

yüsr@_1907

Üye
ben de iremi ajdarın evine (tabi warsa)
 
iremm

iremm

Üye
istemezz
 
yüsr@_1907

yüsr@_1907

Üye
aaaa olmaz irem:D
 
iremm

iremm

Üye
çok tesekkürler ben almıyım :bilmem:
 
yüsr@_1907

yüsr@_1907

Üye
eh ii sen bilin teklif war ısrar yok:D
 
iremm

iremm

Üye
saoll hiçç gerek yok
 
yüsr@_1907

yüsr@_1907

Üye
tamam dedik ya
 
iremm

iremm

Üye
ok:ehe
 
erdi92

erdi92

Üye
halı saha maçı yapmak isterdim :kop::kop::kop::kop::kop:
 

Anıl Umut

Emekli Yönetici
o maçta forvet olmak isterdim:ehe
 
iremm

iremm

Üye
bende orta saha :kop:
 
Nazy

Nazy

Üye
Maxcep Buluşmasına Gelmesini isterdim:islik
 
ouSahin

ouSahin

Üye
buluşmak uzun uzun sohbet etmek :)
 


Üst Alt