Üsttekİ Üyeyle Ne Yapmak İsterdİn...?

Sponsorlu Bağlantılar

iremm

iremm

Üye
iyi :ehe
 


safakk

safakk

Üye
valla ingilizce dicem ama korkuyom valla yer beni diye :ehe neyse ozaman telefonunu kurcalamak isterdim :ehe
 
maxiburak

maxiburak

Üye
rap yapmak isterdim
 
enigma

enigma

Üye
bütün rock konserlerine gitmek isterdim :ehe
 
maxiburak

maxiburak

Üye
rock çılara birlikte diss atmayı isterdim
 
kurt bey

kurt bey

Üye
olduğu yerde karışık ızgara yemeye gitmek isterdim :)
 
maxiburak

maxiburak

Üye
aynısını bend e isterdim
 
enigma

enigma

Üye
bende gelirdim :zong:
 
FerreT

FerreT

Üye
Bilgisayararındaki verileri silmek isterdim..Format c,d,e ne varsa... acı bi durum :ehe
 
enigma

enigma

Üye
olsun yedeği var dostum :D
bende seninle dipsiz kuyuya inmek isterdim
 
canturgay

canturgay

Üye
şöylee bi antalya turu yapmak isterdimm..:)
 
enigma

enigma

Üye
şöyle bir konya turu yapmak isterdim :)
ben konyalıyım (seydişehirde 15 yıl) ama aslen doğanhisar :D
 
canturgay

canturgay

Üye
öylemi bende seydişehirliyimm..:oke:
 
enigma

enigma

Üye
ciddimisin?
Şimdi seydişehirdemi oturuyorsun?
 
iremm

iremm

Üye
emre aydın konserine gitmek :ehe
 
enigma

enigma

Üye
saol
 
iremm

iremm

Üye
yazmısım yukarda :ehe
 
sonbela

sonbela

Üye
    Konu Sahibi
Avatarını Kendi Ellerimle Parcalamak Yok ETMEK Dünyadan Ve Tüm Hafızalardan silmek Sonrada Ucurumdan ATLAMAK Yanlız İlk o Atlasın:D:D
 
safakk

safakk

Üye
Avatarını Kendi Ellerimle Parcalamak Yok ETMEK Dünyadan Ve Tüm Hafızalardan silmek Sonrada Ucurumdan ATLAMAK Yanlız İlk o Atlasın:D:D
bu güzel ve özel davranışından dolayı tebrik etmek :kop:
 


Üst Alt