iyi değil çok iyi bir arkadaş olduğunu düşünüyorum fevkulade bir arkadaş olduğunu düşünüyorum ;)
toprakumit Üye by_bilinmez' Alıntı: iyi değil çok iyi bir arkadaş olduğunu düşünüyorum Genişletmek için tıkla ... fevkulade bir arkadaş olduğunu düşünüyorum
by_bilinmez' Alıntı: iyi değil çok iyi bir arkadaş olduğunu düşünüyorum Genişletmek için tıkla ... fevkulade bir arkadaş olduğunu düşünüyorum
ALpeRenBuGRa Üye Avatarı Asabımı Bozuyor Avatarı Değiş Umit --------------- Ekleme --------------- Sende Sürekli Mesaj Aralarına Girme Furkan
Avatarı Asabımı Bozuyor Avatarı Değiş Umit --------------- Ekleme --------------- Sende Sürekli Mesaj Aralarına Girme Furkan
leiche Emekli Yönetici canturgay' Alıntı: banlanma konusunda..acaip bi yeteneği olduğunu düşünüyorummm... Genişletmek için tıkla ... bu arada çok taşkalacı oldugunu düşünüyorum
canturgay' Alıntı: banlanma konusunda..acaip bi yeteneği olduğunu düşünüyorummm... Genişletmek için tıkla ... bu arada çok taşkalacı oldugunu düşünüyorum