Üstekinin Neyine Ayar Oldun?

Sponsorlu Bağlantılar

zaza

zaza

Üye
Maydanoz olmasına :ehe

--------------- Ekleme ---------------

Maydanoz olmasına :ehe
 


Revengeful

Emekli Yönetici
Ona darıldığımı sanmasına
 

Anıl Umut

Emekli Yönetici
Bana da sataşsanıza hacılar biriniz :D(Yurisa,Necmati,Greenmile-yeter yediniz birbirinizi :) )
Üsttekinin profil resmine ayar oldum ,o ne la öyle..:D
 
zaza

zaza

Üye
Reşit konusunu abartan kişinin ben olduğunu sanmasına
 
zaza

zaza

Üye
Sataşalım maydanoz olmasına :ehe

--------------- Ekleme ---------------

Bi dk bekleyin ya cepten sms gibi yazıoz yetişemioz önümüzde pc yok ayazda devriyedeyiz acıların çocuğuyuz :ehe :ehe yavaş yazın yetişemiom :D
 
zaza

zaza

Üye
Necmati™;3021627' Alıntı:

kaşınıyolar hacı ne yapalım :)

aynen ya :D necmi biz buna bi sataşsak o cümleyi kurduğuna pişman olur :ehe
 
Necmati

Necmati

Üye
bu doğru iştee :naughty::d:
 
greenmile

greenmile

Üye
    Konu Sahibi
avatarına
 

Anıl Umut

Emekli Yönetici
İsmine.
 
zaza

zaza

Üye
tuttuğu takıma
 
cptalperen

cptalperen

Üye
İsmindeki işarete :ehe (greenmile)
 
greenmile

greenmile

Üye
    Konu Sahibi
imzasına
 
Dafny

Dafny

Üye
hiçbir şeyine :)
 
cptalperen

cptalperen

Üye
imzasındaki deli dana gibi koşan çöp adama :ehe
 
greenmile

greenmile

Üye
    Konu Sahibi
imza
 
Necmati

Necmati

Üye
avatarına
 

Anıl Umut

Emekli Yönetici
İmzasına
 

Revengeful

Emekli Yönetici
telefonuna
 


Üst Alt