USB'den şarj olma özelliğini çok sevdim

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Silinen Üye 94869

Silinen Üye 94869

Kapalı Hesap
    Konu Sahibi
İnternetten batarya isteyeceğim ucuz olacak ama aynı fiyatta kargo ödeyeceğim :zzz:
 


15097

15097

Üye
Star'da da var bu özellik.
 
Silinen Üye 94869

Silinen Üye 94869

Kapalı Hesap
    Konu Sahibi
Silinen Üye 511859

Silinen Üye 511859

Kapalı Hesap
o zaman eğer varsa şuan kullandığın usb şarj aleti kalitesizdir...

Kalitesiz değil hacı. Elektronikten anlamadığın belli. Şarj aleti tam akım (bataryanın çıkış mAh) verir ve kısa sürede şar eder. Ancak pc den düşük akım gelir ve şarj olma süresi daha uzun sürer. Gelen akım ne kadar düşük olursa bataryanın dayanması daha verimli olur.
 
bountykiller

bountykiller

Üye


Kalitesiz değil hacı. Elektronikten anlamadığın belli. Şarj aleti tam akım (bataryanın çıkış mAh) verir ve kısa sürede şar eder. Ancak pc den düşük akım gelir ve şarj olma süresi daha uzun sürer. Gelen akım ne kadar düşük olursa bataryanın dayanması daha verimli olur.


hayır. Bataryanın en ideal akımı ne kadarsa o kadar mah olan şarj aleti daha iyidir. Örn bende e55 var . 1500 mah bataryası var ve 1200mah şarj aleti ilen şarj ediyorum. Normal şartlarda 3 gün gider. Ama pc ye bağlayp düşük mah ile şarj edersem hem 2 gün bile gitmez hemde bataryanın değerlerine göre çok düşük akım gönderdiği için bataryanın şişmesine sebep verir. asla pc ile şarj etmiyorum ve asla çin şarj kullanmadım. Bataryam tam 2 senelik ve hala en ufak bir şişme bile olmadı...

Yaşım 19 ama 12 senedir elektronik ile ilgileniyorum. Anlamayan biri olduğumu sanmıyorum.
 
nokia_belle

nokia_belle

Üye
Şu konudan bile tartışmaya götüryorsunuz ya pes.
sfgnrl 7 yaşında ben doğru düzgün bile konuşamazdım,nasıl oluyor onu anlamış değilim.
Batarya konusunda da dayananı vardır dayanmıyanı vardır,bu olayı şunla özetleye biliriz ne kadar ekmek okadar küfte.
 
bountykiller

bountykiller

Üye
Şu konudan bile tartışmaya götüryorsunuz ya pes.
sfgnrl 7 yaşında ben doğru düzgün bile konuşamazdım,nasıl oluyor onu anlamış değilim.
Batarya konusunda da dayananı vardır dayanmıyanı vardır,bu olayı şunla özetleye biliriz ne kadar ekmek okadar küfte.

=) 9-10 yaşımda ütü v.b. Şeyler tamir ederdim. 13 yaşmda da telefn tamirine başladım. Yani konuşamaman senin problemin.
Arkadaş 5 ay önce 850 tl verip neo v aldı ve yanında 900 mah şarj aleti verdiler. Ben 27 ay önce 500 tl ye e55 aldım. Yanında 1200mah şarj verdiler. Buda senin nekadar ekmek okadar köfte tezini çürütüyor.
 
longway

longway

Üye
S2 aldım 1650 ma verdiler kazık mi yedik :)

Şaka bi yana meslek ne kardeş
 
Silinen Üye 94869

Silinen Üye 94869

Kapalı Hesap
    Konu Sahibi
Tartışmayın!
 
  • Beğen
Tepkiler: nokia_belle
longway

longway

Üye
M a bataryada yazar mah şarj aletınde tartışma yok
Mesleği merak ettim bende severdim çocukken tamir edeyim diye bozmayı suan sevdiğim işi yapıyorum
 
longway

longway

Üye
Ma/hour şeklinde sanıyorum bataryada ki max depolayabıldıgı şarj aletındekı 1 saatte doldurabıldıgı galiba
 
Silinen Üye 511859

Silinen Üye 511859

Kapalı Hesap
hayır. Bataryanın en ideal akımı ne kadarsa o kadar mah olan şarj aleti daha iyidir. Örn bende e55 var . 1500 mah bataryası var ve 1200mah şarj aleti ilen şarj ediyorum. Normal şartlarda 3 gün gider. Ama pc ye bağlayp düşük mah ile şarj edersem hem 2 gün bile gitmez hemde bataryanın değerlerine göre çok düşük akım gönderdiği için bataryanın şişmesine sebep verir. asla pc ile şarj etmiyorum ve asla çin şarj kullanmadım. Bataryam tam 2 senelik ve hala en ufak bir şişme bile olmadı...

Yaşım 19 ama 12 senedir elektronik ile ilgileniyorum. Anlamayan biri olduğumu sanmıyorum.

Arkadaşım anlasan bunları yazmazdın. Bendeki pil 1200, adaptörde 1200. Aynısını verdiği için 1 saatte şarj oluyor. Ama PC az veriyor ve en az 3 saat de şarj oluyor. Daha da uzun dayanıyor. Pile her zaman düşük amper verilmelidir ki şarj tam kapasite dolsun. Bende 1990 dan beri elektronikle uğraşıyorum. Aynı zamanda Elektronik ve Yazılım Mühendisiyim. İşkembeden atmıyorum. Sene yarışı yapma.


- - - Eklendi - - -


ona ben karar veririm hacı. o da yanlış anlatmasın olayı.
 
bountykiller

bountykiller

Üye


Arkadaşım anlasan bunları yazmazdın. Bendeki pil 1200, adaptörde 1200. Aynısını verdiği için 1 saatte şarj oluyor. Ama PC az veriyor ve en az 3 saat de şarj oluyor. Daha da uzun dayanıyor. Pile her zaman düşük amper verilmelidir ki şarj tam kapasite dolsun. Bende 1990 dan beri elektronikle uğraşıyorum. Aynı zamanda Elektronik ve Yazılım Mühendisiyim. İşkembeden atmıyorum. Sene yarışı yapma.


- - - Eklendi - - -



ona ben karar veririm hacı. o da yanlış anlatmasın olayı.

şuan kimseyle sene yarışı yapcak halim yok. Yaşım henüz küçük . Tamam abi haklısın. Aynı şekilde pc den şarja devam.
 
Silinen Üye 94869

Silinen Üye 94869

Kapalı Hesap
    Konu Sahibi
Kusura bakmayın, tartışmayın demek istemedim, hakaretlere başlamayın demek istemiştim. Bu konuda bile silinen mesaj var :dry:
 
bountykiller

bountykiller

Üye
Kusura bakmayın, tartışmayın demek istemedim, hakaretlere başlamayın demek istemiştim. Bu konuda bile silinen mesaj var :dry:

neyseki gerçekten konu ile alakasızdı. Silmekle iyi yapmş. Bi soru sordum. Saçma saçma yanlş cevap geldi. Böylesi daha iyi. Neyseki kötü bir tartşma filan olmadı. İyi forumlar...
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt