İnternetten batarya isteyeceğim ucuz olacak ama aynı fiyatta kargo ödeyeceğim![]()
netten sakın batary alma!
o zaman eğer varsa şuan kullandığın usb şarj aleti kalitesizdir...
Kalitesiz değil hacı. Elektronikten anlamadığın belli. Şarj aleti tam akım (bataryanın çıkış mAh) verir ve kısa sürede şar eder. Ancak pc den düşük akım gelir ve şarj olma süresi daha uzun sürer. Gelen akım ne kadar düşük olursa bataryanın dayanması daha verimli olur.
Şu konudan bile tartışmaya götüryorsunuz ya pes.
sfgnrl 7 yaşında ben doğru düzgün bile konuşamazdım,nasıl oluyor onu anlamış değilim.
Batarya konusunda da dayananı vardır dayanmıyanı vardır,bu olayı şunla özetleye biliriz ne kadar ekmek okadar küfte.
S2 aldım 1650 ma verdiler kazık mi yedik
Şaka bi yana meslek ne kardeş
Tartışmayın!
hayır. Bataryanın en ideal akımı ne kadarsa o kadar mah olan şarj aleti daha iyidir. Örn bende e55 var . 1500 mah bataryası var ve 1200mah şarj aleti ilen şarj ediyorum. Normal şartlarda 3 gün gider. Ama pc ye bağlayp düşük mah ile şarj edersem hem 2 gün bile gitmez hemde bataryanın değerlerine göre çok düşük akım gönderdiği için bataryanın şişmesine sebep verir. asla pc ile şarj etmiyorum ve asla çin şarj kullanmadım. Bataryam tam 2 senelik ve hala en ufak bir şişme bile olmadı...
Yaşım 19 ama 12 senedir elektronik ile ilgileniyorum. Anlamayan biri olduğumu sanmıyorum.
Tartışmayın!
Arkadaşım anlasan bunları yazmazdın. Bendeki pil 1200, adaptörde 1200. Aynısını verdiği için 1 saatte şarj oluyor. Ama PC az veriyor ve en az 3 saat de şarj oluyor. Daha da uzun dayanıyor. Pile her zaman düşük amper verilmelidir ki şarj tam kapasite dolsun. Bende 1990 dan beri elektronikle uğraşıyorum. Aynı zamanda Elektronik ve Yazılım Mühendisiyim. İşkembeden atmıyorum. Sene yarışı yapma.
- - - Eklendi - - -
ona ben karar veririm hacı. o da yanlış anlatmasın olayı.
şuan kimseyle sene yarışı yapcak halim yok. Yaşım henüz küçük . Tamam abi haklısın. Aynı şekilde pc den şarja devam.
Yanlış Anlama Vatron Haklı
Kusura bakmayın, tartışmayın demek istemedim, hakaretlere başlamayın demek istemiştim. Bu konuda bile silinen mesaj var![]()
