Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Üniversitede Devamsızlıktan Kalma
Sponsorlu Bağlantılar
punisioner92
Üye
Konu Sahibi
Üniversitede Devamsızlıktan Kalma
benim şimdi 3 dersten devamsızlığım var bu devamsızlık yüzünden diğer derslerden de kalırmıyım(yani dönem uzarmı) yoksa bu 3 dersimi tekrar vermem gerekir.teşekkürler
caglar b
Üye
Sadece 3 dersten devamsızlıktan kalırsın, yaz okulunda (okulunda varsa) veya bir sonraki dönemde o dersi alırsın ve yine devam mecburiyetin olur.