cihan10
Üye
Ufolar yoktur deliller boştur
bana bir adet gerçek ufo getirin inanayım neymiş efendim eski insanlarla irtibat kuruyorlarmış mış mış ta mış mış
yahu arkadaşlar 2 milyar ışıkyılı uzaklıktaki bir gezegen veya yıldız hakkında bilgi sahibiyizde o gezegenin veya yıldızın hakkında her türlü bilgi sahibi olabiliyoruzda burnumuzun dibine kadar gelen ufo lar hakkında bu teknolojiye rağmen neden bilgi sahibi olamıyoruz neden acaba neden
cevabını ben vereyim birileri bizimle dalga geçiyor yani ortaya olmayan bir şeyi varmış gibi atıyor bizlerde onlarla meşgül olurken kendileri ırak afganistanı işgal edip oradaki zengin madenleri petrolu hortumluyor bizde burda kafa yoruyoruz ufoymuş mufoymuş diye
adamlar bu işi öyle organize yapıyorlarki mesela aya hiç gitmedikleri gibi birde yalan atarak bizim gibi cahilleri kandırıyorlar
neymiş efendim neill astromong ayda ezan sesini duymuş bizlerde hemen inandık adam allahuekber dediyaım hemen inanmak lazım ben bu adamların aya gittiğine inanmıyorum nedenmi peki aya kırk seneden beri bunca teknolojiye rağmen neden gidilmedi oksa hala o aşamaya gelinmedimi
dün haberlerde japon uzay ajansının bir haberi vardı japonların hedefi 2025 yılında aya gitmek diye japonyada 2025 yılında olacak olan teknoloji nasıl oluyoda abd de 1969 da oluyor.........................
aynı şekilde çindede aya ulaşma çalışmaları 2023 yılını hedefliyor
girin araştırın bakın ben baktım mantığımla tarttım bu sonuca vardım aya gidilmedi ve gitmek o kadarda kolay değil
aynı yalanları ufolar da uyduruluyor kamuoyunu meşgül etmek için
mantıklı düşünmek lazım birazda dini açıdan bakarsak bir tek ayet yeter allahu tealanın haz.muhammet için gönderdiği "sen olmasaydın ben kainatı yaratmazdım""
bunun üzerindede düşünmek lazım
yani kaina insanlar için yaratılmıştır.......
yahu arkadaşlar 2 milyar ışıkyılı uzaklıktaki bir gezegen veya yıldız hakkında bilgi sahibiyizde o gezegenin veya yıldızın hakkında her türlü bilgi sahibi olabiliyoruzda burnumuzun dibine kadar gelen ufo lar hakkında bu teknolojiye rağmen neden bilgi sahibi olamıyoruz neden acaba neden
cevabını ben vereyim birileri bizimle dalga geçiyor yani ortaya olmayan bir şeyi varmış gibi atıyor bizlerde onlarla meşgül olurken kendileri ırak afganistanı işgal edip oradaki zengin madenleri petrolu hortumluyor bizde burda kafa yoruyoruz ufoymuş mufoymuş diye
adamlar bu işi öyle organize yapıyorlarki mesela aya hiç gitmedikleri gibi birde yalan atarak bizim gibi cahilleri kandırıyorlar
neymiş efendim neill astromong ayda ezan sesini duymuş bizlerde hemen inandık adam allahuekber dediyaım hemen inanmak lazım ben bu adamların aya gittiğine inanmıyorum nedenmi peki aya kırk seneden beri bunca teknolojiye rağmen neden gidilmedi oksa hala o aşamaya gelinmedimi
dün haberlerde japon uzay ajansının bir haberi vardı japonların hedefi 2025 yılında aya gitmek diye japonyada 2025 yılında olacak olan teknoloji nasıl oluyoda abd de 1969 da oluyor.........................
aynı şekilde çindede aya ulaşma çalışmaları 2023 yılını hedefliyor
girin araştırın bakın ben baktım mantığımla tarttım bu sonuca vardım aya gidilmedi ve gitmek o kadarda kolay değil
aynı yalanları ufolar da uyduruluyor kamuoyunu meşgül etmek için
mantıklı düşünmek lazım birazda dini açıdan bakarsak bir tek ayet yeter allahu tealanın haz.muhammet için gönderdiği "sen olmasaydın ben kainatı yaratmazdım""
bunun üzerindede düşünmek lazım
yani kaina insanlar için yaratılmıştır.......






güzel yazı olmuş hepsine katılıyorum


bunlar aldatmaca
