Ulkede cari denge olmali ve bunun icin ithalati kismali hukumet cunku biz disariya pek bir sey satamiyoruz ve bu yuzden bu tur cihazlara kisitlama gelmeli dolar 2tlyi zorluyor hersey vatandas hizli telefon kullansin diye yapilmiyor hayatta genc nesil ar-ge icin yetisirse ulkemizde sorunsuz disa da satilabilecek cihazlar gelisebilir