Ucuz iPhone yeni görseller geldi

Sponsorlu Bağlantılar



achambo

achambo

Üye
güzelmiş:oke:
 
  • Beğen
Tepkiler: -Akıncı
ANIL

ANIL

Admin
    Konu Sahibi
[video=youtube;V67UN_wjwJI]http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=V67UN_wjwJI#t=26s[/video]
 
  • Beğen
Tepkiler: SeniGördüm
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
Abdullah Gülün ne alakası varmış apple magazasiyla :D

2012 yılında abd seyahati de apple'ın merkezini gezmiş ve bu konuda söz almıştı. Ayrıca tam Türkçe klavye de onun ricasıyla ilk olarak ios6.1 betada eklendi
 
ka_za

ka_za

Üye


2012 yılında abd seyahati de apple'ın merkezini gezmiş ve bu konuda söz almıştı. Ayrıca tam Türkçe klavye de onun ricasıyla ilk olarak ios6.1 betada eklendi

İlginçmis ilkkez duydum :) başka işi kalmadı mı dedirtiyor insana
 
sLeepLe

sLeepLe

Üye
videonun sonunda android yüklü ona anlam veremedim :hmmm
 
blacktalon

blacktalon

Üye
Ulkede cari denge olmali ve bunun icin ithalati kismali hukumet cunku biz disariya pek bir sey satamiyoruz ve bu yuzden bu tur cihazlara kisitlama gelmeli dolar 2tlyi zorluyor hersey vatandas hizli telefon kullansin diye yapilmiyor hayatta genc nesil ar-ge icin yetisirse ulkemizde sorunsuz disa da satilabilecek cihazlar gelisebilir
 
Furkan Emekli

Furkan Emekli

Üye
Ulkede cari denge olmali ve bunun icin ithalati kismali hukumet cunku biz disariya pek bir sey satamiyoruz ve bu yuzden bu tur cihazlara kisitlama gelmeli dolar 2tlyi zorluyor hersey vatandas hizli telefon kullansin diye yapilmiyor hayatta genc nesil ar-ge icin yetisirse ulkemizde sorunsuz disa da satilabilecek cihazlar gelisebilir

Aynen.
 

MxGeorge

Üye
arkadaşlar bu telefonu mu bekleyeyim GM Disc mi alayım sizce? Sonradan üzülmek istemiyorum
 
Baskentliia

Baskentliia

Üye
fiyatı ne kadar?
 


Üst Alt