Uçurumun eşiğindeğim

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Yunkaai

Üye
    Konu Sahibi
Uçurumun eşiğindeğim
Babamın gd900 telefonuna factory reset attım.Atarken yedek aldım.Ama 2010 dan beri çektiği fotoğrafları yedeklememiş.Babam öğrenince bir facia olcak bir çözüm varmıdır ?
 

Yunkaai

Üye
    Konu Sahibi
Telefonu bozuk.1 konuşmadan sonra kapanıyor.Belki yazılımsaldır diye....Şu an benim telefonu kullanıyor
 

_RYUK_

Üye
yanlışlıkla babanin telefonunu suya filan düşür
 
Telefonu sat sonra fakirin birine verdim de
 
Tepkiler: Dede

aleranol

Üye
babana doğruyu söyle baba kaydetmemiş fotoları de yoksa çıkmaza girebilirsin.
 
Babanın yüz ifadesi ( )
 
Tepkiler: alaStar

CanKartaL

Emekli Yönetici
telefon destekliyor mu bilemem de usb modunda bağlayıp recover yapabilirsin belki
Piriform un ücretsiz recuva isimli programıyla denyebilirsin
 

Hex4d0r

Üye
Recuva pek bi halta yaramıyor Wondershare Photo Recovery büyük ihtimalle geri getirir. Hepsi olmasada çoğunu. Önce kur. Dosyları buluyor. Kurtarmak istediğinde lisans kodu soruyor Çok gıcık oluyor insan. Bir de önizlemeleride veriyor. Tabi ki HArici disk sdcard vs. arama yapabiliyor.

Programı PM'den gönderiyorum.
 

mcnpl4

Üye
virüs bulaşmış tüm bilgiler gitti de. suçu babana at bozmusun ben napiyim felan üste çık
 
Tepkiler: CanKartaL

15097

Üye
Herkeste de yalan söyletmeye teşvik var arkadaş
 

RNK26

Üye
Babamın gd900 telefonuna factory reset attım.Atarken yedek aldım.Ama 2010 dan beri çektiği fotoğrafları yedeklememiş.Babam öğrenince bir facia olcak bir çözüm varmıdır ?
Bende bir keresinde babamın 440 kişilik telefon rehberini sildim.Birazcık hırpaladı ama olsun babanın vurduğu yerde mor menekse biter.Doğruyu söyle bence.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...