Ücretsiz Facebook uygulaması?

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
___kaptan___

___kaptan___

Üye
    Konu Sahibi
Ücretsiz Facebook uygulaması?
Merhaba saygı değer arkadaşlar, Tweetian benzeri Facebook için ücretsiz bir program var mı acaba, şimdiden cevap ve de ilginiz için teşekkür ederim, konu yeri yanlış ise moderatörlerden özür dileyerek gerekli bölüme taşınmasını arzu ederim..
 
  • Beğen
Tepkiler: ANIL


benighted

benighted

Üye
fmobi en iyisi bence.
 
benighted

benighted

Üye
magazada parali ancak forumda ucretsiz olarak paylasilmakta yani kullanirken mi ucretsiz demek istedin tam onuda anlayamadim ama eger onu sorduysan cevap yine ever herseyiyle ucretsiz bu program tabi facebook hesabina erismen icin internet baglantin olmasi gerekiyor yani bir internet paketin yoksa veya wifi a bagli degilsen her facebook uygulamasida kontorlerini harcar
 
___kaptan___

___kaptan___

Üye
    Konu Sahibi
magazada parali ancak forumda ucretsiz olarak paylasilmakta yani kullanirken mi ucretsiz demek istedin tam onuda anlayamadim ama eger onu sorduysan cevap yine ever herseyiyle ucretsiz bu program tabi facebook hesabina erismen icin internet baglantin olmasi gerekiyor yani bir internet paketin yoksa veya wifi a bagli degilsen her facebook uygulamasida kontorlerini harcar

Sormak istediğim programı ücretsiz kullanmak internet paketim yok TL; -8.00TL :D Wifi ağı da yok o yüzden ücretsiz facebook uygulaması varmı acaba tweettian hoşuma gitti facebook için varmı böyle ücretsiz bir program?
 
benighted

benighted

Üye
iyi de tweetiani da dedigin gibi ucretsiz kullanamazsin ki illa ki internet paketi gerekecektir.
 
ANIL

ANIL

Admin
Konunuz ilgili bölüme taşındı, iyi forumlar :)
 
___kaptan___

___kaptan___

Üye
    Konu Sahibi
iyi de tweetiani da dedigin gibi ucretsiz kullanamazsin ki illa ki internet paketi gerekecektir.

ama dün gece tweettian'ı kurdum şuan takır takır kullanıyorum interneti ben başka şekilde kullanıyorum kullanırken yani Turkcell wap ve internet değil başka ayarla yanio da tek bi tarayıcıyı çalıştıran bir ayar yani, facebook'unda böyle ücretsiz programı varmı yani illa internet isteyecek evet ama ücrete tabii tutmadan?

- - - Eklendi - - -

Konunuz ilgili bölüme taşındı, iyi forumlar :)

teşekkür ederim Allah razı olsun, size de iyi forumlar :)
 
  • Beğen
Tepkiler: ANIL
benighted

benighted

Üye
tweetianin ucretsiz kullanildigini ilkkez senden duyuyorum ve hala nasil mumkun olur bilmiyorum.cunku wap dan kullansan bile yine ucretlendirmesi lazim.
 
Silinen Üye 219846

Silinen Üye 219846

Kapalı Hesap
arkadaş proxy ile bir nevi korsan internet kullanıyor yanlışsam düzeltin..ve twetian adlı program ve ben hiç kullanmadım hatta ilk burda duydum bu proxy ile ücretsiz kullanılıyor. arkadaş tam olarak şunu sormuş internet paketi olmadan ücretsiz hizmet veren facebook uygulaması var mı?

Yanlışsam düzeltin!!
 
___kaptan___

___kaptan___

Üye
    Konu Sahibi
tweetianin ucretsiz kullanildigini ilkkez senden duyuyorum ve hala nasil mumkun olur bilmiyorum.cunku wap dan kullansan bile yine ucretlendirmesi lazim.

dün işte programı indirip kurdum kesin internet isteyecektir diye düşünürken pat diye ana sayfa açıldı, hemen kullanılan internete baktım bağlantıyı Opera isimli internet erişim ayarı üzerinden sağlamış yani turkcell wap ve internet ayarından farklı olan Opera bağlantı ayarım ile internete erişim sağlamış program bedava kullanmaktayım..

- - - Eklendi - - -

arkadaş proxy ile bir nevi korsan internet kullanıyor yanlışsam düzeltin..ve twetian adlı program ve ben hiç kullanmadım hatta ilk burda duydum bu proxy ile ücretsiz kullanılıyor. arkadaş tam olarak şunu sormuş internet paketi olmadan ücretsiz hizmet veren facebook uygulaması var mı?

Yanlışsam düzeltin!!

aynen öyle ama proxy değil, şimdi facebook'un TL almayan bi uygulaması varmı tl alamayack yani?
 
benighted

benighted

Üye
gercekten garip bir durum bilemiyorum tadini cikar en iyisi. :)
 
___kaptan___

___kaptan___

Üye
    Konu Sahibi
gercekten garip bir durum bilemiyorum tadini cikar en iyisi. :)

yani bu ayar olayını bilen çok kişi var yani şuan da -8.00TL'm olmasına rağmen internet paketim vs yok wifi de yok ama şuan opera mini next 7 ile opera ayarı ile bedava giriyorum ama işte facebook'un da ücretsizini arıyorum 7x24 facedeyim de :D
 
backwater

backwater

Üye
twittere baglanmak zaten ücretsiz , eger turkcell kullanıyorsan 3 tl ye aylık sınırsız facebook paketi alır kullanırsın ,wifi haricinde hattaki tl ni harcamadan normal tarayıcıyla yada uygulamayla baglantı kuramazsın
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt