___kaptan___
Üye
fmobi en iyisi bence.

http://www.maxicep.com/symbian-3-so...0-0-symbian-3-signed-resmi-turkce-699792.html
buyur dostum sen yeterki iste.![]()

magazada parali ancak forumda ucretsiz olarak paylasilmakta yani kullanirken mi ucretsiz demek istedin tam onuda anlayamadim ama eger onu sorduysan cevap yine ever herseyiyle ucretsiz bu program tabi facebook hesabina erismen icin internet baglantin olmasi gerekiyor yani bir internet paketin yoksa veya wifi a bagli degilsen her facebook uygulamasida kontorlerini harcar
Wifi ağı da yok o yüzden ücretsiz facebook uygulaması varmı acaba tweettian hoşuma gitti facebook için varmı böyle ücretsiz bir program?iyi de tweetiani da dedigin gibi ucretsiz kullanamazsin ki illa ki internet paketi gerekecektir.
Konunuz ilgili bölüme taşındı, iyi forumlar![]()

tweetianin ucretsiz kullanildigini ilkkez senden duyuyorum ve hala nasil mumkun olur bilmiyorum.cunku wap dan kullansan bile yine ucretlendirmesi lazim.
arkadaş proxy ile bir nevi korsan internet kullanıyor yanlışsam düzeltin..ve twetian adlı program ve ben hiç kullanmadım hatta ilk burda duydum bu proxy ile ücretsiz kullanılıyor. arkadaş tam olarak şunu sormuş internet paketi olmadan ücretsiz hizmet veren facebook uygulaması var mı?
Yanlışsam düzeltin!!
gercekten garip bir durum bilemiyorum tadini cikar en iyisi.![]()

