daha marsta hayat olup olmadıgını bile bilemiyoruz.... evrende milyarlarca aynı bizim sistemimiz gibi güneş sistemleri mevcut daha yakınımızdaki gezegenlerede adam gibi gidememişken sizin söyledikleriniz güldürüyor sadece beni.. yukarıda böle şeylere inananlar var mı diyenler var kendileri galiba tirilyonlarca gezegeni alt üst etti..... dünya dışı yaşam olamazmı, tek bizmi varız yani bu nası bir dar düşüncedir,bu nası bi egodur, sizin farklı yaşam boyutlarından damı haberiniz yok,bizden üstün teknolojide varlıklar, yaşam formları olamazmı.... Yüce Allah yaratamazmı sandınız yoksa sadece olaya kendi vicut sisteminizdenmi bakıyosunuz....