Uc browser yukarıdada yazdığım gibi senelerdir javascript destekli hale gelmemişken, flash video desteğini beklemek bence çoook erken olur. Kendi resmi forumunda javascript üzerinde çalıştıkları yazıyordu.Fakat flv olayı hakkında bilgim hiç yok. Birden fazla işletim sistemi üzerinde çalışıyorlar android,windows mobile,symbian ve bir kaç tane daha var. İşi yavaş almaları bundan kaynaklanıyordur belki. Symbiana çok önem vermediklerini düşünüyorum e birde çince versiyonun bariz üstünlükleri var ingilizcesinden,bunuda hesaba katarsak skyfire ın açılmasını beklemek daha iyi olur
Ben yinede uc browseri kullanıyorum çünkü çok hızlı.....
Bu konuyu sabitlermisiniz? Uc browser 7.2 sabitlenmiş konu olarak duruyor halen.