TWRP ile yedek geri yükleme

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
talha1996gs

talha1996gs

Üye
    Konu Sahibi
TWRP ile yedek geri yükleme
arkadaşlar discovery 2 cihazımdan twrp ile aldığım yedeği geri yükledikten sonra açılışta siyah ekranda kalıyor.aldığım yedek stock rom yedeğiydi bu yüzden stock roma dönemiyorum.
sıkıntı yedekte değil.alcatel romunun yedeğinde de aynı sorun ile karşılaşıyorum.önerileriniz neler ve birisi restore işlemini adım adım anlatırsa sevinirim.
TWRP 2.8.5.0 sürümü yüklü.rom flashlamada bir sıkıntı olmuyor.
arkadaşlar konuyla ilgili bilgisi olan yok heralde. daha önce kimse twrp yedeği restore etmedi heralde.
 


Türe

Türe

Üye
Belki ettiği halde bu tarz bir sıkıntı yaşamamıştır ? Ben de çok kez geri yükleme yaptım ama bu sıkıntıyı ilk defa duyuyorum.
 
talha1996gs

talha1996gs

Üye
    Konu Sahibi
restore işleminde yaptıklarını adım adım yazar mısın ozaman? ben yanlış yapıyorum bir yerde heralde
 
Silinen Üye 2587160

Silinen Üye 2587160

Kapalı Hesap
bence twrp ile yapmaktan vaz geç, çince recovery yükle, stock yedeğin sağlam olduğuna emin ol, sonra flashla gitsin.
 
ÇaRşI 2387

ÇaRşI 2387

Üye
Aynı sorunu anakartım değiştikten sonra rootsuz yedek alayım derken bende yaşamıştım açılışta siyahekranda kalıyor
 
talha1996gs

talha1996gs

Üye
    Konu Sahibi
bence twrp ile yapmaktan vaz geç, çince recovery yükle, stock yedeğin sağlam olduğuna emin ol, sonra flashla gitsin.
neyi flashlıyorsun rom mu bu? zip değil bildiğin rom yedeği.ayrıca twrpden aldığın yedeği çinceden yükleyemezsin.
 
Silinen Üye 2587160

Silinen Üye 2587160

Kapalı Hesap
neyi flashlıyorsun rom mu bu? zip değil bildiğin rom yedeği.ayrıca twrpden aldığın yedeği çinceden yükleyemezsin.
Yanlış anladın galiba, ben bir şey flashlamıyorum. Konuyu açan kişi ben değilim. Yani ben bir şey flashlamıyorum.
 
talha1996gs

talha1996gs

Üye
    Konu Sahibi
Yanlış anladın galiba, ben bir şey flashlamıyorum. Konuyu açan kişi ben değilim. Yani ben bir şey flashlamıyorum.
ya arkadaşım bilgisiz olduğun bir konuda yorum yapıyorsun bir de gelmiş burda ahkam kesiyorsun.zorlama yorum yapma.
konu amacını aştı kilit.:locked: @Buğra @noss_bar @Nextman
 
Son düzenleme:
Mesut Aktaş

Mesut Aktaş

Emekli Yönetici
şikayet butonunu kullanınız, konu isteğiyle kilitlenmiştir
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt