SoulsEagle
Üye
formumda reisleri kesiyorumReis bitti demeden bitmeeeeez

formumda reisleri kesiyorumReis bitti demeden bitmeeeeez

Pis neco. Çık kartalın hesabından.formumda reisleri kesiyorum![]()
formumda kartalın hesabından çıkanları kesiyorumPis neco. Çık kartalın hesabından.

İyi eğlenmişiz yahu

Havaryu ne var yu?
Bele koymakta sıkıntı çıkarForumda savaş çıkıyor , haberim yok . Admin el bombası , roket atar , vb . Silah emojileri istiyoruz . Hep makineli nereye kadar yahu . Reis kim sıktı sana ?

HeeSezonluk muymuş![]()
Bir şey olmaz sırt çantası alıver .

Yeni iş bulBenim işim bitti

Google'de var mı?Yeni iş bul![]()
