bence Türkiye çok kötü oynuyor.
bunda etkili olan tabii ki fatih terim'in
kurduğu kadro.bence isviçre çekleri zorladı.
eeee milli takımımız 2 top çeviremezken yeneriz demek
saçma olur.ama isviçreyle aramızdaki durum belli
oyuncularımız hırs yaparsa yenebilirler ama
normal koşullarda yenmemize imkan yok.