Türkiye İş Bankası İşCep Programı 5800/N97

Sponsorlu Bağlantılar

DeaDLoST™

DeaDLoST™

Üye
Türkiye İş Bankası İşCep Programı 5800/N97


Klavyeyi kapatmak için:


Menu / Ayarlar / Uygulama Yöneticisi / Yüklü Uygulamalar
menü yolunu açıp Iscep işaretlendikten sonra
Seçenekler / Süit Ayarları -> Ekran Üstü Klavye:
Kapalı
Şeklinde şeçilmelidir.



 
  • Beğen
Tepkiler: nizam67, Anwers, MUHAMMED ve 4 diğerleri


zedge2009

Üye
Bence kendi indirme sayfasını kullanın.
 

OğuzcanAbi

Üye
tşklerr
para bol :ehe
bankaları artık cepden takib edicez :ehe
 
futbol123

futbol123

Üye
saol
 
nereharme

nereharme

Üye
Teşekkürler kardeşim siz olmasaniz maxicep olmasa böyle kaliteli paylaşımları hangi platformdan bulabiliriz..
 
ercankasak

ercankasak

Üye
güvenlik açısından bence sakıncalı,zaten bankanız bu proyu telefonunuza ücretsiz olarak link şeklinde yolluyor.Bankanızdan talep etmeniz yeterli.
 
Mertolozzi

Mertolozzi

Üye
Teşekkürler :)
 

as816

Üye
:hmmm İNŞALLAH İŞİME YARAR BU İŞ CEP
 
DeaDLoST™

DeaDLoST™

Üye
güvenlik açısından bence sakıncalı,zaten bankanız bu proyu telefonunuza ücretsiz olarak link şeklinde yolluyor.Bankanızdan talep etmeniz yeterli.
Bankanın yolladıgı programı burdan indirmenin ne farkı var hemde maxicep gibi buyuk bi aileden sakıncalı bişe olcanı sanmıyorum;)
 
MUHAMMED

MUHAMMED

Üye
DeaDLoST™;2818330' Alıntı:
Bankanın yolladıgı programı burdan indirmenin ne farkı var hemde maxicep gibi buyuk bi aileden sakıncalı bişe olcanı sanmıyorum;)

Bence de bi sorun olacağını sanmıyorum. iş bankasının kendi sitesinden ındırmeye çalıştım ama orda da bi ton uğraktırdı sınunda browser desteklemiyor diye açmadı. Bence çok mantıklı olmuş burda paylaşılması. Ama bir de mod lar tarafından sitenln içine eklenti olarak eklense çok güzel olurdu.. Tekrar teşekkürler

--------------- Ekleme ---------------

Arkadaslar programı ındırdım kurdum ama gırıs ıcın ınteraktıf sıfre yeterlı degılmıs. i-anahtar vs ıstıyor. Sız nasıl gırıs yapıyorsunuz hangısını kullanıyorsunuz? Ucretsız olarak kullanabılecegım bı yol var mı?
 
orcunakyol

orcunakyol

Üye


Bence de bi sorun olacağını sanmıyorum. iş bankasının kendi sitesinden ındırmeye çalıştım ama orda da bi ton uğraktırdı sınunda browser desteklemiyor diye açmadı. Bence çok mantıklı olmuş burda paylaşılması. Ama bir de mod lar tarafından sitenln içine eklenti olarak eklense çok güzel olurdu.. Tekrar teşekkürler

--------------- Ekleme ---------------

Arkadaslar programı ındırdım kurdum ama gırıs ıcın ınteraktıf sıfre yeterlı degılmıs. i-anahtar vs ıstıyor. Sız nasıl gırıs yapıyorsunuz hangısını kullanıyorsunuz? Ucretsız olarak kullanabılecegım bı yol var mı?


aynen yönetim incelese hoş olur.
Sistemde uyumlu görnüyor tel indirmeye çalışıyorsun uyumlu değil diyor banada lazım ama güven sorunu önemli tabi yapan paylaşan arkadaşa saygısızlık babında anlaşılmasın.
 

cartel24

Üye
2 gündür bunu arıyorum bankanın verdigi linkten inmiyor ve muşteri hizmetleri oviden indirin dedi ama ordada yok çok sağolun büyük bir işim halloldu
 

haluk1964

Üye
saol
 
Anwers

Anwers

Üye
emegine yuregine saglik tesekkurler
 

haluk1964

Üye
eline saglık
 


Üst Alt