Turkcell'in Kampanyasından Faydalanıp Telefon Alıcam Sizce Hangisi Yardım Edin !

  • 7 Ekim 2012
  • 1277 Okunma
  • 9 Cevap

Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.
  1. Evet Beyler bende türkcell'in kampanyasından faydalanıcam ama 2 telefon arasında kaldım
    Samsung Galaxy Mini 2 - 499 TL
    Turkcell Maxiplus 5 - 499 TL

    Özellikleri :

    Samsung Galaxy Mini 2

    İşletim Sistemi: ANDROİD 2.3 Gingerbeard - Android 4.1 Jelly bean destekliyor
    CPU : Qualcomm MSM7227 800 mhz Adreno 200 - Arm 7 Tabanlı
    Dahili Bellek: 4GB
    RAM: 512 MB
    SD Kart: MAX. 32 GB
    Ekran:3.27"
    Kamera:3.2MP - Flaş Yok


    Turkcell Maxi Plus 5

    İşletim Sistemi: ANDROİD 4.0 ice cream sandwich
    CPU : Qualcomm® MSM7225A 800MHz - Arm 7 Tabanlı
    Dahili Bellek: 4GB
    RAM: 512 MB
    SD Kart: MAX. 32 GB
    Ekran:3.5"
    Kamera:5MP - Flaş Yok


    Özellikleri Bunlar Beyler. Turkcell Maxiplus 5 in kamerada , ekranda ve android sürümünde üstünlüğü var . android 4.0 olarak geliyor ama samsung galaxy mini 2 de android 4.1 destekliyor güncelleme geldi.
    Ben Telefonu Oyun Oynamak, İnternete Girmek İçin Alıyorum . Samsung Galaxy Mini 2 Gta 3 , nova 3 , dead trigger gibi oyunları oynatabiliyor. Maxiplus 5 ' inkini bilmiyorum.

    Oyun Oynamak İçin , İnternete Girmek için İşlemci olarak hangisi üstün maxiplus 5 mi mini 2 mi hangisini alıyim.
     


    Yazan: holymix
  2. bence s3 al vodafonun kampanyasiyla eger illa kampanyayla alacaksan ama turkcell in kampanyasiyla alacam diyorsan s2 al derim
     
  3. maxiplus 5 te iyi telefon.dead trigger'ı falan oynatıyor.mini2 oyuncak gibi ve ekranı çok soluk o yüzden mini2 benim hoşuma gitmedi.ben olsam maxiplus alırdım yada biraz daha bekleyip(para biriktirip) galaxy w falan alırdım:)
     
  4. maxiplus 5 modern combat 3 oynatabilirmi yada aspalth 7 .
    bide gta 3 veya nova 3 ü oynatıyormu maxiplus5

    - - - Eklendi - - -

    s3 alcaktım vodafoneden ama 8 ay vodafone'lu olmak lazımmış o yüzden alamadım. Şimdilik 500 Tl'lik bütçem var ilerleyen zamanlarda iyi bir telefon alıcam
     
  5. kesin bir sey diyemem.nova3u oynatmaz.asphalt kasabilir.mc3de kasabilir.ama emin degilim iste.kullanicisina sormak lazim
     
  6. maxiplus 5 de oynayan yokmu bu oyunları
     
  7. Arm 8mi var ?

    - - - Eklendi - - -

    Arm 8mi var ?


    - - - Eklendi - - -

    Arm 8mi var ?
     
  8. türkcell telefon alma bilindik bi marka al derim
     
  9. İkiside Arm 7 tabanlı
     
  10. oyundan zevk almak istiyorsaniz az daha koymaniz lazm ustune . yani wonder felan alin acede bile kasar o oyunlar cunku cpu kotu
     
Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.
Yüklüyor...
12/11/2018 - 20:40