Turkcellden kazık

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Turkcellden kazık
Numaramı Aveadan Turkcelle taşımıştım.3 ay boyunca 100 kontör yüklemek şartıyla her yöne 1000 kontör verileceği ve bu kontörlerin de 1 ay süreyle kullananılabileceği söyleniyordu.Gelen kontörlerden yaklaşık 600 kontör bir ay dolmadan hattımdan silindi.Şimdilik kampanyadan kazandığınız kontör "0" dır yazıyor.
 
nie geçtinki türksele? en iyisi vodafon
 

Mehmet

Emekli Yönetici
Müşteri hizmetlerini bi ara istersen
 
daha ne kadar bu şirketler bizi bu hallere düşürcek ya kurbanlık koyunuz resmen
 

muratsnk

Üye
nie geçtinki türksele? en iyisi vodafon

vodafone çok kalitesiz 3 yıllık hattımı düşünmeden geçtim türkcell e .vodafonede harbi konuşmuyormuşuz çekiyor şebeke ama ne mümkün konuşmak.ya karşılıklı efendim ne dedin anlamadım yuh dedim enson geçtim valla ..3g birincisi diyorlar daha adam gibi hattıımla konusamadım ....
 

emir1992

Üye
türksel kadar iyisi kalitelisi yok
 
türkcell en kalitesi ama en kazığıda o yandas mesela bi mesaj gelio facebook a gimek dakkası 2 kntor dio girince hmn bi yere üte yapıo seni 10 dk de 2 knotr gidio girmediğin halde
 
Müşteri hizmetlerinizi bir arayın.Ben avea dan geçtim 1000 kontor verdiler 100 kontor yüklememe.Bu konuda herhangi bir sorun yaşamadım.Yaşadığım deneyim daha uzun yıllar Turkcell de kalacağımı gösteriyor
 

osnakli

Üye

Gerçekten böyle bişey oldu mu yoksa karalamak için mi söylüyorsunuz.7 yıllık hazırkartlıyım ben daha turkcell'in benden haksız kontör aldığına şahit olmadım.ayrıca bi avea hattımı da 1 ay önce turkcell'e taşıdım ve her yöne 1000 kontör kampayasından faydalanıyorum.öyle bişey benim başıma gelmedi...
hem inanın turkcell gibi bi firmanın ne sizin ne bizim kontörlerimize ihtiyacı var.buna mart-haziran dönemlerinde yaptığı aran-kazan kampayasıyla iyice anladım.çünkü aran kazandan her ay 3400 ham kontör kazanıyordum.isteseydi bunların hepsini silerdi ya da vermezdi...
 
Turkcell Müşteri hizmetleri de düzgün bir bilgi vermiyor geçiştiriyorlar neden duyarsız oluyorlar anlamıyorum ,püff =S
 

Katılıyorum arkadaşa Turkcell'in böyle şeylere ihtiyacı yok..
 

LAZOFLU

Emekli Yönetici
Turkcell Müşteri hizmetleri de düzgün bir bilgi vermiyor geçiştiriyorlar neden duyarsız oluyorlar anlamıyorum ,püff =S

Aslında duyarsız demek doğru olmaz. Bilgisiz demek daha doğru olur. 3G hazırlıkları başlayalı beri müşteri hizmetlerinin sayısı arttı ve verilen yetki ve bilgi azaltıldı veya yeterince verilmiyor. Burada suç müşteri hizmetlerinin değil Turkcell'indir. En iyi sonuç için mail yollayın.
 
Ara müşteri hizmetleri anlat derdini hallederler.
 
    Konu Sahibi
bu konuyu açtığımda yaklaşık 600 kontörüm silinmiş ve kalan kontör "0" dır diyordu.ben de turkcell bayisine gittim ve durumu anlattım böyle bir şey olamyacağını söylediler.yalancı durumuna düştük.100 kontör daha yükledim 1600 filan hediye verdi.benim anladığım.silinen kontörleri de yüklediler.aradan yaklaşık 15 gün geçti.şu an yine kalan kontör "0" diyor.yine kontör yükleyeceğiz anlaşılan.kazanılana 1000 kontör 1 aylık değil 15 günlüktür.buradan da bu çıkıyor.

--------------- Ekleme ---------------

osnakli arkadaşımıza atfen şunu söyleyim:Turkcell'i karalamak gibi bir niyetim yoktur.ben de yaklaşık 6 sene turkcelle kullanmıştım.fakat askerde kontör yükleyemediğimiz için hattım iptal oldu ve ben de avea almıştım.kalitesinden dolayı yaklaşık 1.5 ay önce numaramı turkcelle taşıdım.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...