iii'ki numaramı vodafone taşımışım ama yakında o da zamlar oparatörleri boykot etmek lazım ne oluyorda durmadan zam yapıyorlar anlamadım gitti eczaneciler yapıyo itt için istanbullular yapıyor cep telefon kullanlarda oparetörleri boykot etmek lazım...