Turkcell Wap Sorunu .

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Turkcell Wap Sorunu .
Merhaba ArkadasLar..

Sorunuma geLmek İstiyorum ÖnceLikLe.

TTN MOBİLE D550 TeLefonum Var .

Wap Yazıp 2222 Gonderiyorum Fakat AyarLar Gelmiyor . Lütfen Yardım Edermısınız ?


----------Eklendi @ 23:28:04 ---------- Yazıldı @ 22:17:09 ----------

Yardiiiiiim .
 

Burak

Üye
müşteri hizmetlerine danışabilirsiniz.

bu arada telefonunuzun kaydı var mı ?

kaçak felandeğil diyimi ?
 

SHS

Üye
telefonuna uygun wap ayarları olmayabilir
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...