Turkcell Sarı kutuyu kapatıyor

Sponsorlu Bağlantılar

yeumyang

yeumyang

Moderator
    Konu Sahibi
Turkcell Sarı kutuyu kapatıyor
Uzun zamandır devam eden Turkcell Sarı kutu 30 Mayıs 2018 tarihinde kapanacak puan gecerlilik süreleri 31 aralıktan 30 Mayıs'a çekilmiş az önce müşteri hizmetleriyle konuştum 30 Mayıs ta kapanacak dedi puan biriktirince ise yarıyordu kotu oldu kapanması
 
  • Beğen
Tepkiler: MaxipmaN ve mahmutdenir


Gulu Gulu

Gulu Gulu

Kapalı Hesap
Bence de kapansın. Dakika vermiyordu zaten..
 
KinG Tornado

KinG Tornado

Üye
Vodafone Kalitesi Her Yerde Eziyor :cool
 
oguzbilir

oguzbilir

Üye
lanet olsun vodafone a çekmiyorrrrr :D
 
vedat1966

vedat1966

Üye
Operatör değiştirmeden 2GB internet alıp puanları harcamıştım.

SM-G955F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
yesilyol22

yesilyol22

Üye
Ne kadar saçma kapatması alternatif çıkarması gerekiyor.
 

MaxipmaN

Üye
12 ay 250mb akıbeti ne olur acaba benim :ehe
 
KomiserMemoli_12

KomiserMemoli_12

Üye
Bence kapanması gayet yerinde olmuş. İnternet paketlerini alabilmek için oldukça yüksek miktarda puan istiyorlardı.
 
BLasTeaR

BLasTeaR

Üye
Bence kapanması gayet yerinde olmuş. İnternet paketlerini alabilmek için oldukça yüksek miktarda puan istiyorlardı.
Zorunlu birşey değildi ki. Ek olarak sundukları bir özellikti. İşimize yarıyor muydu? Yarıyordu.
Böyle bir karar vermeleri de kötü oldu.
 
KomiserMemoli_12

KomiserMemoli_12

Üye
Zorunlu birşey değildi ki. Ek olarak sundukları bir özellikti. İşimize yarıyor muydu? Yarıyordu.
Böyle bir karar vermeleri de kötü oldu.
İşe yarıyor muydu bilmem ama iyi bir puan toplayamadıktan sonra doğru düzgün hediye alamıyordun.
 
blastx

blastx

Üye
Turkcell bekledi bekledi ben gecince kapattı
 
  • Beğen
Tepkiler: BLasTeaR
yesilyol22

yesilyol22

Üye
Salla kazan mı güldürme beni
Bipten arama için dakika veriyor zaten benim bir sürü dakikam var
Ne gerek var şimdi mesela ben sarı kutu puanları ile araç kiralama indirimi kullanıyorum yada internet alabiliyorum neyse benim kasıt ettiğim konu daha farklı bir alternatif en azından yüklenen miktara göre farklı bir konsept yapabilir tabi bu benim fikrim.
 
DarkredBlue61

DarkredBlue61

Üye
Hayatında Puanlarla Paket Alan Var Mı Merak Ediyorum.Hayır Ben Bu Gözlerle Alabileceğimi Zannetmişyorum Kaç Yıldırda Kullanıyorum Toprak Olurum Heralde :D asdfghj
 
vedat1966

vedat1966

Üye
Hayatında Puanlarla Paket Alan Var Mı Merak Ediyorum.Hayır Ben Bu Gözlerle Alabileceğimi Zannetmişyorum Kaç Yıldırda Kullanıyorum Toprak Olurum Heralde :D asdfghj
2 GB bir aylık paket almıştım. Yaklaşık 10 aylık kullanım sonucu.
[emoji3][emoji3][emoji3][emoji3][emoji3][emoji3][emoji3][emoji3]

GT-N8000 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
  • Beğen
Tepkiler: DarkredBlue61
yeumyang

yeumyang

Moderator
    Konu Sahibi
Puanları harcamayı unutmayın son 6 gün kaldi silinecek puanlar
 
KomiserMemoli_12

KomiserMemoli_12

Üye
İyi şeyleri alabilmek için çok uzun süre puan biriktirmen gerekiyordu. Düşünce olarak güzel olabilir ancak uygulaması sıkıntılıydı.
 
  • Beğen
Tepkiler: ibrahimbüyükdemir


Üst Alt