yeumyang
Moderator
olsun memoli abi benim işime yaradıBence kapanması gayet yerinde olmuş. İnternet paketlerini alabilmek için oldukça yüksek miktarda puan istiyorlardı.

Zorunlu birşey değildi ki. Ek olarak sundukları bir özellikti. İşimize yarıyor muydu? Yarıyordu.Bence kapanması gayet yerinde olmuş. İnternet paketlerini alabilmek için oldukça yüksek miktarda puan istiyorlardı.
Salla kazan??Ne kadar saçma kapatması alternatif çıkarması gerekiyor.
İşe yarıyor muydu bilmem ama iyi bir puan toplayamadıktan sonra doğru düzgün hediye alamıyordun.Zorunlu birşey değildi ki. Ek olarak sundukları bir özellikti. İşimize yarıyor muydu? Yarıyordu.
Böyle bir karar vermeleri de kötü oldu.
2 GB bir aylık paket almıştım. Yaklaşık 10 aylık kullanım sonucu.Hayatında Puanlarla Paket Alan Var Mı Merak Ediyorum.Hayır Ben Bu Gözlerle Alabileceğimi Zannetmişyorum Kaç Yıldırda Kullanıyorum Toprak Olurum Heraldeasdfghj
